Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

storm of waaien

Advertise here!!

Citeren12.11.20100 likes
woon in een flat nu,
dus niks aan de hand

dus lkkr laten waaien hihihihi
Citeren12.11.20100 likes
Die wortel gaat nergens heen
Citeren12.11.20100 likes
Wat dacht bennie daar te vinden dan babs?
Citeren12.11.20100 likes
Waarom er dakpannen los lagen omdat er een mannetjes was geweest voor de schoorsteen wie Sinterklaas

erg erg veel bladeren extra mega takken Bonn

zoennnn @ handdd fijn weekend

wolf
Citeren12.11.20100 likes
heeeeeeel veel bladeren en vandaag is mijn fiets meerdere keren omgewaaid, post over de straat, door die stomme rukwinden............. Maar het ergste van alles, mijn fiets is kapot,en dat vind ik minder leuk. Het werd nog gevaarlijk ook het laatste stuk om met mijn fiets te fietsen..................maar verder geen schade hier...........

Advertise here!!

Citeren13.11.20100 likes
Gelukkig maar Bonn,je ben toch verzekerd voor je fiets!!liever de fiets dan Bonn dat vind ik erger zware wind hozen,{geen rukwinden} hier niet,mag ook werken lekker de beste terapie voor alles,verder geen schade meer de wind neemt af!!
Citeren13.11.20100 likes
Geen idee,mischien wou ie vlieglessen nemen
Citeren13.11.20100 likes
Had hij de wind wel mee, babs.
Citeren14.11.20100 likes
lieve wolf,

nee ik ben niet verzekerd voor de fiets, maar ik kan wel de bon inleveren voor declaratie, dus kijk wel wat er vergoed wordt, en wat jij zelf ook al zegt, ik ben blij dat ik zelf niets heb. DIkke kus en knuff
Citeren19.11.20100 likes
Hoi Bonn

Hopelijk krijg je alles te goed voor je fiets anders zou ik het anders doen maar ik denk dat alles wel goed komt dat alles vergoed wordt,maar ik wens succes en een fijn weekend

dikke zoenn van de enige echte wolf

Adverteer hier