|
|
|
Hebben jullie ook van die erg fijne stopwoordjes, of vallen ze je eigenlijk niet eens op?
Me moeder die zegt bijvoorbeeld altijd 'He?' als je d'r roept, behoorlijk irritant.
Geen idee overigens wat mijn stopwoordje(s) is, .
Denk oh ok , dat zeg ik wel met regelmaat.
Wat jullie? |
Anonymous Undefined 65739 berichten
 Dusssssssssehhhhhhhhhhh !!!!!
Ik wordt er gek van vooral als ik aan de telefoon zit en moet nadenken wat de volgende zin wordt die ik ga zeggen
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik noem altijd alles dinges en ding en dingetje, lekkr duidelijk voor de anderen whahaha!
kuss kirsten! |
Anonymous Undefined 65739 berichten mijn favoriete stopwoordje voor altijd is..."Absoluut"!!!!! Absoluut hahahahahahaha  ~*~*~Jaco~*~*~ |
Tessem Undefined 2226 berichten Ik euhhh wij, Nice dus ook hihihi hebben vaak de neiging om gauw overal tsssssssss of pfffffffff enzo tegen te zeggen
Dat tot ergenis van mn zus die hun kinders bij ons heeft laten logeren en die dat dus mooi overnamen hahahahaaa
Groetjes Tess xXx |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik ook altijd he mram  en tja mss meer zal ik ook over moeten nadenken let er nooit echt op |
Anonymous Undefined 65739 berichten oh ik weet er trouwens nog wel een ik zeg heel vaak: wat? als iemand iets tegen me heeft gezecht hoewel ik het dan wel heb gehoort hahaha, vind het zelf nogal iritant want die gene gaat het dan herhalen terwijlik er al antwoord op geef haha!
kuss kirsten! |
|