Citeren09.08.20060 likes
hallo ik stop hierbij definitief als mod.
dit omdat ik iemand gebant hebt dat dus niet had gemogen,(kreeg ik dus van een ander persoon te horen), ikzelf heb van shirley te horen gekregen dat denre had gezegd dat ik voorlopig niet meer mod mocht zijn omdat er iemand tegen hem gezegd zou hebben dat die persoon een relatie had met mij (vreemd verhaal dus).
ik zie nu ook al dat ik van het moderatersforum afgehaald ben.
vind het wel raar omdat ik wel al die tijd veel dingen heb opgevangen zoals de indeling van de modjes tijdens de afwezigheid van shirley.
maar ikzelf heb er dus ook geen tijd meer voor ivm werk.
en de manier van hoe alles nu gaat ben ik het dus ook niet mee eens .
Ik vind het geroddel en de vele leugens die er over mij en sommige anderen rondgaan niet meer normaal en dat mag dus schijnbaar .
Jammer voor de mensen die mij wel mogen (en dat zijn er heel veel dat hoor ik vaak genoeg).
groetjes en we spreken elkaar wel eens .
ps ik moet het hier wel zetten omdat ik niet meer op het modforum kan komen .
dit omdat ik iemand gebant hebt dat dus niet had gemogen,(kreeg ik dus van een ander persoon te horen), ikzelf heb van shirley te horen gekregen dat denre had gezegd dat ik voorlopig niet meer mod mocht zijn omdat er iemand tegen hem gezegd zou hebben dat die persoon een relatie had met mij (vreemd verhaal dus).
ik zie nu ook al dat ik van het moderatersforum afgehaald ben.
vind het wel raar omdat ik wel al die tijd veel dingen heb opgevangen zoals de indeling van de modjes tijdens de afwezigheid van shirley.
maar ikzelf heb er dus ook geen tijd meer voor ivm werk.
en de manier van hoe alles nu gaat ben ik het dus ook niet mee eens .
Ik vind het geroddel en de vele leugens die er over mij en sommige anderen rondgaan niet meer normaal en dat mag dus schijnbaar .
Jammer voor de mensen die mij wel mogen (en dat zijn er heel veel dat hoor ik vaak genoeg).
groetjes en we spreken elkaar wel eens .
ps ik moet het hier wel zetten omdat ik niet meer op het modforum kan komen .