Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

stop met kletsen voorgoed

1

Advertise here!!

Citeren14.12.20140 likes

dames en heren ik stop met modereren en chatten op kletsen.com per direckt om prive problemen zal ik maar zeggen ik zeg mijn account ook op ik kom niet meer terug ook niet onder een andere naam

ik wens jullie het beste toe

ik wil ook mijn telefoon nummer verwijdert hebben ik wens niet gebeld of gemaild te worden waarom

groetjes leipe

Citeren14.12.20140 likes

zo leip ,

das nog eens een plotselinge actie

weet by god niet wat gebeurd is  en gok dat ook niemand me dat gaat zeggen 

weet maar al te goed hoe dit soort dingen werken op klets

moch je altyd wel graag zien ,je voegde teminste wat toe aan chat

hoop dat je je bedenkt en desnood als gewoon chatter terug komt voor degene die je mogen

en dat zulle er nog best veel zyn

oke groetjes in ieder geval van my

Citeren14.12.20140 likes

Jemig leipe, ik sta hier van te kijken. Ik heb geen idee wat er allemaal is gebeurd. Ik vind dit echt heel jammer en zag je als een fantastische aanwinst voor ons team. Ik hoop dat je mij op de een of andere manier alsnog laat weten wat er is gebeurd, want dit is onbegrijpelijk voor mij.

Ik wil je in ieder geval hartelijk danken voor je enorme inzet de afgelopen weken en hoop dat je terug komt op jouw beslissing!

Citeren14.12.20140 likes

net als denre sta ik hier echt van te kijken, ik vind het heel jammer want ik was erg blij dat je terug was als moderator bij ons. ik respecteer je keuze maar hoop stiekum dat je nog eens over deze beslissing na wil denken

Citeren14.12.20140 likes

harrie

doe je kalm aan... komt wel goed en je weet mijn deur staat open... neem ff tijd voor je eigen en dan komt alles wel op pootjes terecht...

hoop je nog eens op scroll te zien... je bent een toffe gozer met humor en je stond klaar voor iedereen die maar wilde... vergeet dat niet...

hopelijk tot snel...

harry en demon

o_-

Advertise here!!

Citeren14.12.20140 likes

Ik zal je missen Leipe

Knuff en XXXXXX

Citeren14.12.20140 likes

Harrie wat is er mis gegaan?

Jij was juist een grootte aanwinst als mod  op kletsen.com.

En als Gast  zullen we jou ook erg missen op kletsen

Rene

Citeren14.12.20140 likes

heey leipe,

We hadden soms  beetje mot   met elkaar, maar  ik    vind jammer dat je  niet weerkomt, ik mocht  je wel.

Gaat je goed  leipe.

Citeren14.12.20140 likes

Hey Harrie

Ik zit dit vol verbazing te lezen.

Ik dacht echt dat je je plekkie weer gevonden had.

Je was echt een aanwinst in ons mod team en gezellige aanwezigheid in de room.

Hoop dat als je weer alles op orde hebt er nog eens over na wil denken.

Liefs Natas (Kynthia)

Citeren14.12.20140 likes

ik zal kijken hoe of wat ik heb deze beslissing genomen miss in een opwelling miss ook niet ik zal er goed over nadenken

groetjes leipe

1

Adverteer hier