Citeren15.02.20070 likes
owwwwwwww mram...............zuur ook naakt nu?

Advertise here!! |
Citeren15.02.20070 likes owwwwwwww mram...............zuur ook naakt nu? ![]() |
Citeren15.02.20070 likes ja dat is een van ze stille verlangens, heeft ie dat jouw nooit verteld ??? hij maakt daar geen geheim van |
Citeren15.02.20070 likes neeeee was weer eens niet op de hoogte pffffffffff
mij word weer nooit iets verteld maar zuur kom maar op hoor met je fotoos!!!!!!!!!!! |
Citeren15.02.20070 likes tuurlijk mram ik help ook hoor nooit weg ff naakt manneke bekijken he nou joco kom op lang genoeg gespookt nu kusssssss;);););)wilma |
Citeren15.02.20070 likes jaco durft nu niet meer
kom ff fluiten allemaal fuutfuut |
Advertise here!! |
Citeren15.02.20070 likes jaco broek uit broek uit |
Citeren15.02.20070 likes ![]() ![]() ![]() |
Citeren15.02.20070 likes sokuit sokuit
en die andere ook die gooit hij naar jou mram vanguuuuuuuuuuuuuh |
Citeren15.02.20070 likes Ja, kom ik dus net thuis, zie ik dat er een topic voor mij is geopend, omtrent wat woorden die ik gezegd heb hihihihihihihi
Maar belofte maakt schuld, en dus zal ik in dezer dagen een foto van mijzelf maken waarin ik niet volledig naakt ga (dat mag dus hier niet, en doe ik ook niet, sommige lichaamsdelen zijn prive en blijven prive hihihihihi) maar toch wel voor een heel eind nakend.... 1 Klein probleempje is mijn samsung PC studio, daar lukt het nog niet om foto's up te loaden naar mijn pc, ik krijg een "error readfile" fout te zien na zo'n 6 a 7 %. Als dat niet gaat lukken zal ik de foto via MMS moeten versturen naar iemand die hem dan voor mij op het forum kan plaatsen hihihihihihihi Kusss en bedankt Mram voor het openen van dit topic XXXX En een megakusssss en een lieve knufffff aan mijn geliefde Bonneke XXXX Jacootje XXXX |
Citeren15.02.20070 likes jaco van wie mag dat niet?
niemand heeft bezwaar hoor ![]() |