Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

spijkertje !!

Advertise here!!

Citeren08.09.20060 likes
tof hoor spijker leuk dat jij er ook weer was
Citeren09.09.20060 likes
tis wel een gezellige chatter he
Citeren09.09.20060 likes
ik vind spijker af en toe wel hard hoor met zijn uitspraken ...
Citeren09.09.20060 likes
haha liep lekker zo ben met het reactie lezen een kwartier bezig geweest lol . Ben hier nu 4 dagen geloof ik en heb het prima naar me zin ik wil alle mensen bedanken voor hun reacties tot nu toe een op een enkeling na dan maar maakt niet uit hoor esperansa ik heb mezelf beloofd geen namen te noemen dus het komt allemaal goed en euhm timberland ik hard jah als mensen me iedere keer in een muur of schilderij willen rammen ja dan moet je wel hard zijn he
spijkertjes poweeeeer !!(lol)
Citeren09.09.20060 likes
ik vroeg me af ... ben je goed in darten? of was jij dat niet?

Advertise here!!

Citeren09.09.20060 likes
spijker in een schilderij rammen??wie doet dat nou???

Citeren09.09.20060 likes
tja zuur ... ik ben redelijk technisch maar van deze techniek had ik nog nooit gehoord, maar ik ben natuurlijk nooit te oud om te leren en neem graag nieuwe dingen aan, wie weet kan ik dat in de toekomst nog eens gebruiken
Citeren09.09.20060 likes
euhm dart weleens in de kroeg maar dat wil wel zeggen dat de bareigenaar de nodige veiligheidsmaatregelen moet treffen dus euhm nee een top darter ben ik niet lol
Citeren09.09.20060 likes
nee was in de war met onze held The Matchstick, oftewel onze gespierde spijker ex tramconducteur Co Stompe ...
Citeren09.09.20060 likes
als je nou de volgende keer punten zet ( ik noem geen namen hoor spijker...) dan leest t wat makkelijker

Adverteer hier