|
|
|
Anonymous Undefined 65738 berichten ahahahah je bent goed bezig  op de zetel een tukje te doen ik wilde me haar niet wassen maar kreeg tijdens het boodschappen doen een gratis douche
|
mama van vijf Undefined 1803 berichten ja echt snertweer he ...en ja  heb er deugd van gehad van mijn tukkie whahahahahaha  en je weet dat ik buiten rook dus ben i kaltijd nat whahahhaha
|
Anonymous Undefined 65738 berichten haahhahahhaha mama wat zeg je nu weer altijd nat het regent vaak maar toch niet altijd
|
mama van vijf Undefined 1803 berichten whahahaha nu toch als ik elke keer naar buiten moet he  enne shir .....jij trapt ook stevig door pfffff
heb moeite te volgen en dat wil al iets zeggen he
|
Anonymous Undefined 65738 berichten ja mama ahahahahah
ik ga je nu ff met rust laten
zet mn fiets in de stalling
zie je wel om 1730 uur hahahha |
|
mama van vijf Undefined 1803 berichten whahahha is goed hoor shir ...
ik ga zodadelijk ook ff uitrusten want pffff.....
enne om 17.30 probeert mama weer paraat te zijn hoor  kunnen we daar je weet wel een kijkje gaan nemen |
Anonymous Undefined 65738 berichten haahah ik ben er toch nog heel ff hoor ma want tja hahahaahahah laat maar je weet t wel
|
Anonymous Undefined 65738 berichten hahaahahh zit je weer stiekum achter mij aan ? heb cats die glazenbol aan jou gegeven ? |
mama van vijf Undefined 1803 berichten ja hoor shir , ik weet het ...hihihihih
|
mama van vijf Undefined 1803 berichten shir, onze afspraak zal ik moeten verzetten ....de oudsten zijn thuis en willen alles aan mama vertellen ...
sorry maar we moeten zeker kijken wie of wat het is hoor !!
kussss mama xxxx |
|