|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik voel me zo schuldig over jou
Sorry allemaal
dit was niet mij bedoeling
laat onze vriendschap hier niet door verpesten
ik hou van jou
dit wilde ik absoluut niet
Sorry
hoe vaak ga ik dat nog tegen je zeggen?
Het spijt me zo
sorry, sorry, sorry, sorry, sorry |
Anonymous Undefined 65739 berichten Kirsten no wories komt allemaal goed
Groetjes HARRY Dribbel +kippy |
Anonymous Undefined 65739 berichten jah je hebt wel gelijk hoor ploff en tot nu toe heb ik wel goede reacties van me vrienden gehad, moet alleen me beste vriend nog horen en een andere vriendin! maar de anderen reageerden wel goed alleen seggen se allemaal dat se me niet meer gauw sullen vertrouwen, maarja dat is heel logisch! duz op zich heb ik goede reacties gehad
kusss aan jou en dribbel en kippy natuurluk,
kirsten! |
Anonymous Undefined 65739 berichten heeeeeeeej meid,
geloof dat ik iets gemist heb maar goed......
sterkte meid en ik kom gauw weer een lolly aan je vragen
|
Anonymous Undefined 65739 berichten zi zie je maar kirsten soms is de waarheid heel eng maar als hij eruit is valt het best wel mee
groetjes shirley xx |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten jah idd shirley, ik ben sow blij en opgelcht dat ik nu weer eerlijk door mijn leventje heen huppel!
weetje iedereen segt nu ook tegen me als je wilt praten het mag en je hoeft je nergens voor te schamen en ik wil je helpen enz.
maarja nog steeds doe ik dat niet, kan me er niet hup in 1 keer wel me gedachten uitspreken!
er sijn een aantal dingen die ik wel heb verteld, maar sommige dingen die ik meself heb aangedaan weet niemand, ik sit daar wel heel erg mee want ik schrik van meself als ik daarop terug kijk, en helemaal over is sommige dingen ok nog niet! maar seggen nee dat doe ik niet want ik schaam me er voor, zou het keihard willen uitscheeuwen, maar dan wel zo dat niemand het hoort!
ag als ik er binnenkort met iemand over ga praten komt dat ook vast wel goed!
ben positief nu weer en daar ben ik egt heel erg blij mee, kan gewoon al weer lol maken en lachen hoewelik owk nog veel huil hoor, maar daar gaak dan aan werken en dat sal langzaam slijten!
1 ding wel heb hier super veel van geleerd en oordeel nu ook niet meer gauw over anderen mensen als die iets raars doen!
geen mens doet iets sonder reden!!!
kussss kirsten!!!
p.s.enne cin die loly krijg je gauw van me hoor!!! |
|