Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

sorry krummel

1

Advertise here!!

Citeren10.07.20070 likes
Lieve krummel,

Ik heb je al een mailjte gestuurd om mij spijt te betuigen,maar ik doe het lekker ondeugend hier op forum.
Ik hoop niet dat je het erg vindt dat ik het via deze weg doe,mss wilde je niet dat men het wist hahahaha.
Ik vind het heel erg naar dat je tevergeefs hebt liggen wachten zaterdagavond sorry voor jouw ga ik voorover gebukt staan met geknikte knieen om mij spijt te betuigen en ik hoop dat jij in het openbaar wil aangeven of je mij excuses wel of niet aanvaard.
Welterusten en hele dikke knuff en kuss Bonn
Citeren11.07.20070 likes
Citeren11.07.20070 likes
Krummmmmmmmmmm,laat eens een reactie zien hahahahah.

Of zeg dat je boos bent.

Kuss en knuff Bonn
Citeren11.07.20070 likes
ah bonneke lijk net een huwlijks aanzoek :P
Rick
Citeren11.07.20070 likes
was het zo heftig bonneke dat je je spijt moet betuigen knufffffff

visser

Advertise here!!

Citeren11.07.20070 likes
het lijkt erop dat krum niet meer wil reageren Bon
Citeren12.07.20070 likes
Inderdaad mgoofy,hoe zou dat komen denk je?? Weet jij het antwoord,misschien is ie wel flauwgevallen omdat ik voorovergebukt stond

Ennuh visser jah het was errug heftig hahahah
Rick nee het is zeker geen huwelijksaanzoek.

Trusten lieve chatters kuss en knuff Bonn
Citeren12.07.20070 likes
sorry bon, ik moest ff mijn schoenen aantrekken voor je je kon bukken om ze te poetsen hahahahaha

maar excuses aanvaardt...de oogjes zijn vanzelf dichtgevallen en de dromen waren zo......

kom maar weer overeind staan want je houdt geen rug over als je zo blijft staan......

maar als je volgende keer wel komt hoef je niet te bukken maar mag je wel lekker gaan liggen hahahahaha

dikke kusssssssssssssssssssssssssssss
Citeren12.07.20070 likes
Wow krummel,thanks,en inderdaad dan gaan we er lekker bij liggen.

Wat zou men hier nu wel niet denken ,maar als wij het maar snappen he lieve krummel

Kuss en dikke strakke knuff Bonn
Citeren06.09.20070 likes
hey krummm hier ligt het bewijs je had mijn excuses aanvaard en tog zit je weer te zeuren in room en je bent blijkbaar nog steeds heel boos op me snik snik snik

kusssss en knufffff ...... we zouden tog een nieuwe poging kunnen proberen?????

1

Adverteer hier