|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ja ineens bekruip me t idee dat ik iemand mis op scroll,
zomaar ineens kreeg ik dit, iemand waar k veel lol had
soort combie lol hhahah beetje nederlands en beetje belgisch
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik mis elvis . gewoon zn praatje , zn humor
en dat wilde ik f kwijt |
vrouwtje_46 Undefined 842 berichten ja luca ik ook hoor laat baby steeds de groeten aan hem doen als ze van kletsen afgaat  xxx peetje |
Anonymous Undefined 65739 berichten ook ik mis elvis wel met zijn gezelligheid is echt een vriend van mij geworden net als baby een goede vriendin is hoop elvis toch wel weer op scrol te mogen begroeten
groeten visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik mis mijne elvis ook op scroll,lieve chatters.
Ik doe hem steeds de groeten van jullie.
Vind het echt lief van jullie dat jullie zijn humor en gesprekken
missen.
Dikke kussen van baby44 |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik mis Elvis2 ook, ken hem al zooooo lang (was eerst Elvis) maar ik blijf stiekum toch hopen dat hij eens terugkeert hoor...tot die dag verschijnt, blijf ik 'm missen...
Jaco |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik mis je ook elvis
hoop snel iets van je te horen  groetjes jeanette
|
suusjuh Undefined 1233 berichten Hey Elvis....groetjes en dikke knuf voor jou  (  ....kon me niet meer beheersen, sorry Baby  )
xxx Suus |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi elvis ,ik kom wel eens naar je toe als *klein broertje*  en zal je eens ompraten om weer gezellig in ons midden te komen op de chat.
We missen je gewoon en dat is niet prettig ,dus *grote broer* kom op laat je niet kennen en laat je weer lekker gezellig zien op de room
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Kan me alleen maar aansluiten bij alle vorige schrijvers:
ELVIS COME BACK!!!!!
|
Anonymous Undefined 65739 berichten waar zittie dan?
kusss
have a nice day |
|