Citeren28.09.20060 likes
Prettig wekend snuff en geniet van het buiten de deur zijn 
Groetjes Tess xXx

Groetjes Tess xXx
Advertise here!! |
Citeren28.09.20060 likes Prettig wekend snuff en geniet van het buiten de deur zijn ![]() Groetjes Tess xXx |
Citeren28.09.20060 likes lieve snuff ik wens jou en snuffelaar een fijn weekend |
Citeren29.09.20060 likes Tnx allemaal.
Het zal een heerlijk weekend worden, geen zeurende kids om me heen.. geen studerende snuffelaar.. alleen maar gezelligheid en rust. K ga aan elke fles wijn die erdoor gaat ff aan jullie denken ![]() Fijn weekend allemaal!!!!!!!!!! Dikke kussssssssssssssssssssss |
Citeren29.09.20060 likes snuff veel plezier is er nog een plekkie over in je koffer ? ![]() |
Citeren29.09.20060 likes Nou voor jou is er nog wel een plekkie vrij Shir.
Gezellie... Mram en jij mee in de koffer... alleen kleren meenemen he.. de rest krijg je daar wel ![]() Word nog druk op onze hotelkamer whahahahahhaa ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren29.09.20060 likes Snuff geniet er lekker van dit weekend ,en denk eraan ik zit in je binnenzak mee te loeren wat je allemaal uitspookt hihi .
kussssssss ![]() ![]() |
Citeren30.09.20060 likes Tot nu toe viel er nog niks te beleven whahahhahahahaha
We kwamen pas om 6 uur 's middags aan en zijn daarna gaan eten.. het eten is hier supers (ja dat zei ik whahaha). Tja en wat daarna gebeurde is bekend..... snurkkkkkkkkkkkkkkkk zei ik ineens. T is hier wel heel mooi... mooie bosrijke omgeving.. heerlijk rustig. Ik geniet ![]() |
Citeren30.09.20060 likes Oh ja en die stoute plannen... die zullen vandaag wel komen.
Na een stevig onbijt (jaja.. ik eet zei de gek) heb ik een goeie bodem om te euhhhhhhhhhh tja.. euhhhh... ik zeg niks *fluit fluit* |
Citeren30.09.20060 likes meid wens je echt heeeeeel veel plzier en snurk ze ![]() ![]() ![]() |
Citeren30.09.20060 likes Hahahahaha Snufke, klinkt enorm gezellie daar in Duitsland ![]() lekker eten en drinken en lol hebben, wat kan een mens zich nog meer wensen, helemaal niks toch? Heel erg veel plezier daar en tot snel weer...proost hahaha Jaco xxx |