Citeren22.06.20060 likes
van harte gefeliciteerd met je verjaardag ! maak er nog een leuke avond van !!
kussen
toska
kussen
toska
Advertise here!! |
Citeren22.06.20060 likes van harte gefeliciteerd met je verjaardag ! maak er nog een leuke avond van !!
kussen toska |
Citeren22.06.20060 likes hoi snuffel ![]() van harte gefeliciteerd met je verjaardag een dikke kussss en knuffel en een hele fijne dag gewenst |
Citeren22.06.20060 likes Heey Snuffeltje....... een heerlijk knuffeltje.....
Van harte gefeliciteerd en nog heel veel gezonde, bijzondere en geweldig fijne jaren. Kussentjes van Marco |
Citeren22.06.20060 likes heee.....is snuffeltje jarig???
(hihi) Van Harte Gefeliciteerd Snuf Met Je Verjaardag gr. jeanette ![]() |
Citeren22.06.20060 likes Tnx allemaal ![]() Hele dikke knuffel en kus van mij ![]() |
Advertise here!! |
Citeren22.06.20060 likes van harte Gefeliciteerd snufffff KUSSSSSSSS XXXXXX van René |
Citeren22.06.20060 likes gefeliciteerd snuf, nog vele jaren en een hele fijne verjaardag.
zoen zoen zoen. cats |
Citeren22.06.20060 likes Gefeliciteerd Snuf,vèèl plezier ![]() ![]() ![]() xxx Suus |
Citeren22.06.20130 likes Heey snuff,,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag wens je een hele fijne dag toe! ![]() Liefs Wilma Er is er een jarig, hoera, hoera!Dat kun je wel zien dat is zijWe vinden het allen zo prettig, ja, jaEn daarom zingen wij blijzij leve lang, hoera, hoera!zij leve lang, hoera, hoera!zij leve lang, hoera, hoera!zij leve lang, hoera, hoera! Lang zal zij leven,lang zal zij leven,lang zal zij leven in de gloria.In de gloria, in de gloria!Hieperdepiep, hoera! en om het helemaal af te maken snuff: http://www.youtube.com/watch?v=wFh-rX_Sfhs |
Citeren22.06.20130 likes hee wijfie van me kuss van harte met je verjaardag
en ik hoop dat het een mooie dag wordt met veel taart en kadootjes |