Citeren05.09.20060 likes
hahahahha
ben je nou helemaal van de pot gesmurfd
ben je nou helemaal van de pot gesmurfd

Advertise here!! |
Citeren05.09.20060 likes hahahahha
ben je nou helemaal van de pot gesmurfd ![]() |
Citeren05.09.20060 likes godversmurfen nog aan toe, ik wordt hier helemaal gesmurfd van
ik loop op deze manier in 7 smurfen tegelijk ![]() |
Citeren05.09.20060 likes Een Smurf smurft zich in het algemeen niet 2 x aan dezelfde steen!!
![]() |
Citeren05.09.20060 likes Versmurft daar heb je ![]() |
Citeren05.09.20060 likes ik haat asrael en gargamel ![]() |
Advertise here!! |
Citeren05.09.20060 likes Gargamel: ![]() ![]() Pak ze Asrael!!!!!!!!! Muhuhaahahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaa!!! ![]() Asraeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel!!! ![]() Wat doe je hier nu weer...stom beest *schop* Wrrrrrrauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw!!! Naar huis snertkat water en brood voor jou!!! Smurfen: ![]() Tralalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaa!!! Stomme Gargamel ![]() Lol ![]() |
Citeren05.09.20060 likes ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.09.20060 likes komt er een smurf bij de smurfboer.en vraagt heeft u smurf..
natuurlijk zegt de smurfboer,gesmurfde smurf of ongesmurfde smurf.........nou het is voor smurfin dus doe maar gesmurfde.de smurfboer pakt de gesmurfde smurf in ,en smurf gaat naar smurfin. haverwege denkt de smurf,nou die gesmurfde smurf ruikt wel lekker....ik zal er zelf wat van opsmurfen.maar smurf was net gestopt met roken,en je weet hoe dat dan gaat .dan ga je meer smurfen.dus voor smurf er erg in had was alle gesmurfde smurf opgesmurfd....smurf zei de smurf wat moet ik nu tegen smurfin smurfen.die denkt dat ik zometeen met smurf bij haar aansmurf. maar om een lang versmurf kort te smurfen,ik weet geen onzin meer neer te typen.......... ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.09.20060 likes beter 1 zuurkoolsmurf op het forum , dan geen enkele zuurkoolsmurf |
Citeren05.09.20060 likes ineens gaat er een smurfje bij de smurf branden...ik zeg gewoon tegen de smurfin dat de smurfenboer geen smurf meer had..dat lijkt hem een goed smurf...zo gesmurft zo gesmurft..maar smurfin begint ineens (nadat smurf zijn smurf verteld had)te smurfen tegen smurf....EN WIE SMURF JE WEL DAT JE SMURFT........IK HEB DE SMURFENBOER GESMURFT,EN DIE SMURFDE DAT JE ONDERWEG WAS MET SMURF.....nou nou zegt smurf je hoeft niet zo te smurfen,ik ben niet smurf hoor...........grote smurf die op het gesmurf van smurfin kwam aansmurfen,vroeg wat er aan de smurf was.
smurf biegte heel smurfjes zijn smurf op.ook dat hij alle smurf had opgesmurft.....grote smurf keek heel smurf naar smurf....maar inwendig moest hij ook wel een beetje smurfen..maar om smurfin een beetje te smurf te houden....zei hij tegen smurf dat hij voor smurfin(als smurf) elke ochtend ontsmurf moest smurfen,een week lang.en dat ontsmurf bij smurfin op bed moest smurfen.... de moorsmurf van dit smurf: als je iets smurf smurf het dan smurf en niet smurf. ![]() |