Citeren03.07.20080 likes
nog 1tje van mij
hallo speigel
hallo speigel
Advertise here!! |
Citeren03.07.20080 likes nog 1tje van mij
hallo speigel |
Citeren03.07.20080 likes ikke
noujah half dan hehe |
Citeren04.07.20080 likes zet er nooit een maar vandaag een uitzondering ![]() |
Citeren05.07.20080 likes even een foto van mijn klein vliegenmeppertje voor katja als ze nu de vlieg niet kan pakken weet ik het niet laat iets weten als katja terug is, of het nu gaat lukken vliegen dood te slaan....
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.07.20080 likes hier van mijn flashie nagels hihihi violet kleurtje |
Advertise here!! |
Citeren06.07.20080 likes dit is klapschaats |
Citeren08.07.20080 likes Eerste dag in Tsjechie met mensen waar visser en zijn vrouw gezellig mee optrokken, terras van het hotel
![]() Centrum van Praag, waar je niet op het terras moet gaan zitten, pak een zijstraat ![]() Hier heeft visser net een zaak geopend vlakbij het centrum in Praag ![]() Met zo'n treintje kan je ook de stad Praag bezichtigen voor 50 kronen.. is nog geen 3 euro ![]() Staat visser als buschauffeur.. net de bus gekaapt was in Brno, de 2e stad van Tsjechie ![]() Bratislava in Slowakije.. hoogste punt met uitzicht over de donau ![]() Nog mooier gezicht over de Donau, is 10 min van Hongarije af ![]() Bratislava, een standbeeld aan de boulevard ![]() Bij een beeld van een Zweedse schrijver in Brartislava ![]() Parlementsgebouw van Slowakije ![]() Slapende Visser ![]() Laatste ochtend en er was al voor Visser gezongen ![]() Op terugweg naar huis.. Visser en zijn vrouw weer in slaap gevallen ![]() Zo alsjeblieft Visser das ook weer klaar! Zijn weer mooie foto's geworden ![]() Liefs Lau |
Citeren10.07.20080 likes en nu de onverwachte foto |
Citeren10.07.20080 likes andere foto's van katja |
Citeren10.07.20080 likes zo sliep katja altijd is een moedergeluid beertje geluid mocht niet aanstaan dan schreeuwde ze maar ze wilde die beer wel zonder geluid.... |