Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

smoelenboek, plaats hier een foto van jezelf

Advertise here!!

Citeren13.03.20070 likes
Ikke, op 24 november 2006
Citeren13.03.20070 likes

even weer ophalen ben ik samen met mijn vriend 4 a 5 jaar geleden
Rick
Citeren13.03.20070 likes
Hier even wat foto's van mij zijn o.a. genomen met de carnaval, ik ben dus diegene met het Batman masker op hihihihi naast mij staat mijn nichtje Babette, en op de achtergrond is mijn dierbare zussie rita

en de andere (meer serieuze foto) is genomen, 2 weken geleden tijdens ons familieweekendje bij Centerparcs

Schaam me een beetje voor deze foto's....hihihihihihihihi

~X~Jaco~X~

Citeren13.03.20070 likes
Ja, en dikke oei ook hahahaahaa moet ik jullie deze wel laten zien???? ik doe het gewoon hahahahaha.....(ben gek hoor hahahahhaa...sorry)

Okee, komt 'ie: hier lik ik dus de tepel van de vriend van mijn nichtje whahahahahha.......van links naar rechts: Ikke, met tong uit mijn mond, de vriend van mijn nichtje, en mijn neef Micha..... hahahaaa

Was genomen op de 1e avond in het Centerparcs huisje, en zoals jullie zien was het bille gezelle hahahahahahaha

~X~Jaco~X~

Citeren15.03.20070 likes
jaa ik heb die foto ff kijken of het lukt om hem op school te plaatsen.

chantal ik (wilma) mellanie en kristien

liefs wilma

Advertise here!!

Citeren15.03.20070 likes
mayra 5jaar en xena 7 jaar
Citeren19.03.20070 likes
hmmmm....waar zou dit doosje voor zijn? hihihihihihi (Horrorfilm kenners weten wat ik bedoel hihihihihihi)

~XX~Jaco~XX~
Citeren19.03.20070 likes
Nou Kip ik heb er 2 van, zoals je ziet hihihihihihi....maar even wachten, ik zie een knopje hiero zitten....."klik"....

aaaaarghhhhhhhh....(stilte hahahahahaaa)

Jaco: Who are you?
PinHead: Explorers in the further regions of experience. Demons to some. Angels to others....The box. You opened it. We came...

Citeren19.03.20070 likes
Wait a minute..

And Jump..

Citeren24.03.20070 likes
hoi hoi

hier een foto van destiny haar zus jolanda

kus wonder

Adverteer hier