Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

slaan

Advertise here!!

22.03.20090 likes
mensen er gaat een verhaal de ronde dat ik ninko geslagen zou hebben.
er is zelfs al een denktank opgericht van hoe jullie dit zouden oplossen.
zelfs al zou dit gebeurt zijn zou ik al niet meer bij haar wonen, en zouden we al helemaal niet gaan trouwen, en zal ze ook al helemaal niet zwanger zijn van mij, geloof mij de gene die dit verzonnen heeft om mij weer eens zwart te maken spoort niet en zal zelf wel zijn handjes los hebben, mensen geloof dit niet!!!!!! we weten wie het heeft de wereld heeft ingeslingerd, voor die genen er gaat een mail naar de webmaster en we zullen vragen of hij/zij/hen gebanned kunnen worden. laat ons met rust en laat ons een leven opbouwen, wij zijn die spelletjes van jullie een beetje zat!!!!!!!!!!!!!!! get a life
22.03.20090 likes
ik wordt een beetje misselijk van al dat geroddel en achterklap, als iedreen nou is gewoon begon om naar naar zichzelf te kijken dan zal je zien dat je aan je eigen meer dan genoeg heb en dus geen tijd om je met andere mensen bezig te houden.
ik vindt dit zo kinderachtig.
we zijn bijna allemaal volwasse mensen gedraag je daar dan ook na.
22.03.20090 likes
hoe vegaar je aandacht door zoiets op forum te plaatsen zoek dat lekker prive uit en val er geen andere chatters mee lastig
22.03.20090 likes
hoi hoi

om nog meer roddels en gezeur te voorkomen , ga ik dit topic sluiten , je zit hier op een chat en niet buiten in real live , ik denk/hoop dat jullie volwassen mensen zijn en dit gewoon prive of op msn oid uitzoeken , maar niet op het forum of de scroll
daar is forum of chat niet voor gemaakt

groeten en we kletsen.com

Adverteer hier