Citeren09.03.20060 likes
hallo allemaal hierbij zal ik ook een oproep plaatsen aangezien het nog een korte tijd is dat het uitje er aan komt en shirley haar eendje graag wil mee nemen mensen zoek eens asjebliefd 
groetjes jaco

groetjes jaco
Advertise here!! |
Citeren09.03.20060 likes hallo allemaal hierbij zal ik ook een oproep plaatsen aangezien het nog een korte tijd is dat het uitje er aan komt en shirley haar eendje graag wil mee nemen mensen zoek eens asjebliefd ![]() groetjes jaco |
Citeren09.03.20060 likes haha jaco ...
een ding zeggen: alsjeblieft met een ttttt whahahah kuss mama |
Citeren09.03.20060 likes haahahah mama dankje was mijn fout ik moest ff iets testen voor jaco
kussssss groetjes shirley |
Citeren09.03.20060 likes whahaaahha geen dank whahaha
ik kan ook niet alles weten he hahaha kusss mama |
Citeren09.03.20060 likes dat was ik niet, dat was Shirley die voor mij had ingelogd, mama hihihihhih
Jacoooooooooooooo XXXXX |
Advertise here!! |
Citeren09.03.20060 likes hahahahahaa lolbroeken!!! hihihihh
badeendje soek en jullie elkaar sijn?! hihihihih loly! kussie kirsten! |
Citeren09.03.20060 likes hahahahaha heb je al geprobeerd je eendjuh te lokken shir...
kwek kwek kwek..... ![]() hihihihi ik zou door de hele trein richting het uitje broodkruimels strooien... zal toch vast wel wat achteraan komen... (zie al een zwerm zwervers achter jullie aan komen ![]() |
Citeren09.03.20060 likes nou cin dat vind ik een heel goed idee van je ![]() |
Citeren09.03.20060 likes jongens laten we haar verassen nemen we toch allemaal een badeendje mee zullen we tydens het uitje geen kind aan haar hebben kussieeeeeeeeeeeeeeeeeee |
Citeren10.03.20060 likes hahaha vrouwtje !!
vind ik een idee hoor...maar ja ...er is zo al geen huis met haar te houden daar shir en ik al aan de dropshot gezeten hebben !!! whahahha...gaat een gezellige boel worden daar...ben er nu al zeker van !!! kussss ![]() mama |