|
|
|
pacco Undefined 538 berichten hierbij doe ik sas en shir in de verkoop!
ze hebben me zo dronken gevoerd vanavond dat ik ze niet meer aan kan! en ik moest nog schoonmaken en afsluiten ook :(
dus....te koop teab
hik |
beethoven Undefined 33 berichten Is het in ??n koop of kan ik er ??ntje los kopen? |
Anonymous Undefined 65739 berichten heyyyyyyy pacco
hahahahahahah ik had nog wel heeeeeel lief gevraagd of je wilde afsluiten en nu gooi je me in de verkoop wie weet welke gek daar op reageerd dit had ik niet van je verwacht en die arme sas heeft nog wel zo dr best gedaan gister avond groetjes shirley |
pacco Undefined 538 berichten nou shir, zo'n gek heeft al net boven jou een reply gestuurd! rare beethoven.
dus bij deze trek ik de verkoop in!!! sas en shir zijn niet meer te koop!
lators,
pacco |
Anonymous Undefined 65739 berichten hahahahaha dankjewel
ik zit toch liever onder jou vleugels das wel zo veilig
groetjes shirley nog maar een mixje dan? |
|
pacco Undefined 538 berichten aaaaah, wat lief en dat voor een instabiele zwangere vrouw!
wat vergis ik me soms in mensen :)
nou vooruit, doe er nog maar 1 dan
tot gauw!!! |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ben blij dat de verkoop niet van start is gegaan!! wat moeten we zonder shir en sas op de klets?
alhoewel !!! heb ik dan twee vleugels tot mijn beschikking........ :-)
xxx Muts |
pacco Undefined 538 berichten sorry muts!
deze vleugeltjes moet je delen!
latorssssss
pacco |
Anonymous Undefined 65739 berichten daar zal muts wel blij mee zijn denk ik dat ze de vleugels moet delen alleen is ook maar alleen
xxx shirley |
Anonymous Undefined 65739 berichten nou de tijd is dan toch gekomen dat ik de vleugels voor mij alleen heb , eigelijk nog warmer zo
|
|