Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

sambals massagesalon

Advertise here!!

Citeren26.12.20060 likes
Heejz sambal
Is je massage salon nog open of ben je nog steeds op vakantie ;)
Gooi die tent maar weer eens open verga van de pijn dus kan wel ffkes een goede massage gebruiken en als ik dan toch bezig ben zet het zonnekanon ook maar gelijk aan wil nog ff bruin worden voor het zomer wordt whahaha oeps ben al bruin
Uhh wel een massage zonder sambal oelek he want ik heb geen blusmiddel bij me whahahah
kusssssssssssss van feestje
Citeren26.12.20060 likes
is dicht tot 5 jan
Citeren28.12.20060 likes
grrr ben verdorrie de 4de jarig dacht toch echt dat ik dan wel ff een massage verdient had wordt dan al weer een jaartje ouder pfff nou lekker dan
je wordt bedankt sambal whahaha
gij gooit die kiet maar eens open speciaal voor mij anders steek ik de fik erin whahahhaha oeps zeg ik nu
sorry lig ff in een deuk uhh sambal dat van in de fik steken is een geintje hoor whahah krijg het niet eens over mijn hart om zoiets te doen
kussss van feestje
Citeren28.12.20060 likes
enne massages aan huis gaan wel gewoon door snake??

xxx cell
Citeren28.12.20060 likes
hahah ja echt wel he cell meestal gaan de thuis massages gewoon door maar jah dat gebeurt bij de betere massages salons maar of die van snake zo is tjahhhhh dat weten we nog niet he hihihi dusssssssssssss

Advertise here!!

Citeren28.12.20060 likes
feestje zal ik ff lekker masseren kan ik best wel hoor kost niet veel doe maar betalen in pepernoten
Citeren29.12.20060 likes
ehm zeg mram , heb jij de zaak hier overgenomen ???
Citeren09.01.20070 likes
aangezien sambal,zijn vakantie veeeeeeeeeeel te lang duurd

heb ik samen met mram besloten dat de salon wordt verbouwd.

wij gaan er een bakkerzaak van maken, en sambal gaat zorgen voor de appeltaarten

tenminste dat moeten we nog ff vragen
Citeren09.01.20070 likes
hallo vragen aan sambal tis ons pand hoor doorn sambal was bij ons in dienst dus ros de muren er maar uit en de verbouwing kan beginnen
Citeren09.01.20070 likes
oke mram, ik heb hier nog wel een breekijzer en ehm een moker, een klopboor en ehm een kruiwagen om het puin aftevoeren

Adverteer hier