Citeren17.08.20060 likes
hahahahahaha ..... mmmmh 
nee dan wordt tim jaloers 

maarre.... we kunnenze naturlijk wel een contractje aanbieden onder 'mom van'...

maarre.... we kunnenze naturlijk wel een contractje aanbieden onder 'mom van'...

Advertise here!! |
Citeren17.08.20060 likes hahahahahaha ..... mmmmh ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() maarre.... we kunnenze naturlijk wel een contractje aanbieden onder 'mom van'... ![]() ![]() ![]() |
Citeren25.08.20060 likes nou ik zie het al, het word helemaal niks met 2de masseur.
dan moet sambal maar beetje doorgaan ![]() ![]() ![]() xx roos |
Citeren25.08.20060 likes sambal is m gesmeerd denk ik roos.... ![]() hij kreeg een telefoontje en weg was ie ![]() ![]() |
Citeren25.08.20060 likes Die tweede masseur(s) zijn wel toppie hoor roos..... hebben nog steeds de zomer in hun hoofd ![]() ![]() |
Citeren25.08.20060 likes ehm welke 2 esp ?????? ![]() xx roos |
Advertise here!! |
Citeren25.08.20060 likes ja ja...... je weet wel..... DIE twee......
onze freelance vakantie masseurs mmmmmmh.... ![]() ![]() je moet wel tijdig reserveren hoor roosje, zeker voor t weekeind ![]() |
Citeren25.08.20060 likes pff heb ik weer, dus die sam is aan de foon ?????
lekker tof, hij verslonst hier de boel ![]() xx roos |
Citeren25.08.20060 likes ![]() ![]() |
Citeren25.08.20060 likes sorry sam, te laat... we hebben al twee heerlijk freelance masseurs ennuhhhh al gereserveerd voor dit weekeind (wwz miv van vanaaf) ![]() ![]() Lig al klaar, jij ook roos???? ![]() |
Citeren25.08.20060 likes maar esp we kunnen sam nie zomaar wegsturen, het schijnt dat hij zoooooooooooooooooo druk is.
ik weet wel dat hij vorig weekend in waddinxveen is geweest dus ja dan ligt het werk stil ![]() ![]() xx roos |