|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten [b]goedeavond iedereen ik heb het gevoel dat er hier veel ruzie wordt gemaakt en ik hoor dat van bepaalde mensen die gewoon geen zin meer hebben om op kletsen nog te komen er is al zover gekomen dat ze hun profiel willen eraf gooien zou op prijs stellen dat da gedaan moet zijn want het is ook niet meer leuk voor mij dan om dat te horen[/b] |
Anonymous Undefined 65739 berichten rogerke,kunnen die personen dat zelf niet aangeven dat hun profiel verwijderd moet worden.Dat je je mening geeft over dat ruzie maken is oke,daar hou ik ook niet van,maar dat ik even niet of nauwelijks of scrolll kom heeft een andere reden.Ik hoop dat het niet veel bekenden zijn,want dat zou erg jammer zijn.Ik hoorde laatst wel dat veel gasten zaten te zieken,maar ik kan en wil er niet over oordelen omdat ik er niet bij ben geweest.
Dikke kusss en knufff voor jou en ik wens je hele fijne feestdagen toe en een hele goede jaarwisseling |
en waar gaat het over ? snap er niks van :S Rick |
Anonymous Undefined 65739 berichten ja rick ik ook nie
|
Anonymous Undefined 65739 berichten schiet mij maar lek  het enige wat ik vervelend vind is dat gasten die binnen komen aardig voor de mensen hier kunnen verzieken |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten voor de gene die op ruzie uitzijn en of vervelend willen doen heb ik nu wel de negeer knop gevonden |
zal wel loslopen met ruzie maken, op iedere chat waar je ook komt gebeurd wel iets, jammer zo gaat het nou eenmaal.
de mensen zouden eens iets vaker de negeer knop moeten gebruiken , dat scheeld al heel wat. en praat ruzie's prive uit en betrek geen andere chatters in het gesprek  en laat ieder in zijn of haar waarde, we zijn perslot van rekening (bijna) allemaal volwassen mensen.
|
ach ja sommige maken van ruzie maken hun hobby . |
Anonymous Undefined 65739 berichten that's life!!!
als gasten vervelend doen negeer je se tog lekkr!
ik laat mijn chatplesier niet versieken door mensen die rusie willen maken!
kuss kirsten |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
|