|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten wie heeft er zin in om een candelight rondvaart mee te maken op de friese meren. eten en drinken allemaal bij de prijs inbegrepen. 't is absoluut niet duur ,en je hebt een geweldige avond die je nooit meer zal vergeten. er is ook live muziek aanwezig aan boord. |
Anonymous Undefined 65739 berichten ey klinkt aantrekkelijk Ramon,ga jij zelf ook mee dan???
Knuff Bonn en wat is de prijs of betaal jij voor degene die je uitnodigt? |
Neeeeeeee mij krijg je never nooit niet de boot op.. of je moet me vantevoren in coma brengen om als we terug zijn op de kade weer bij te kunnen brengen
|
dat is leuk :D chat uitje hihi wat kost het dan ? Rick |
Het uitje bij Twinky in Friesland is niet doorgegaan omdat er te veel afmeldingen waren cq te weinig gegadigden.
Misschien een idee om Ramon samen met Twinky een chatuitje te laten organiseren in combinatie met Ramon zijn idee van de rondvaart erbij. |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten
 Snuffeltje je heb gelijk
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi hoi  dan ik ook ff mn mening maar  bij twinky?? wist ik niets van, mram organiseerde op t forum , ik wist dat we naar friesland wilde en naar sneek behalve de trein wist ik niet wat het me ging kosten , ik wist niet waar we precies afspraken , ik wist niet wat we zouden gaan doen , ik wist niet waar we gingen slapen maw uitje naar friesland 8 maart was de enige informatie ( later bleek dat we niet bleven slapen ik moest 4 uur met trein heen en 4 uur met trein terug ) zonder slapen is dat 8 uur dan kan ik mss 2 uur bij jullie aanwezig zijn  , mss komt hier ook heel weinig reactie op maar om nu gelijk te zeggen off topic vind ik wel weer bot naar ramon toe  groetjes shirley xxx |
ja een reisje langs de rijn , rijn , rijn , s'avonds in de mane schijn, schijn schijn , met een lekker potje bier bier bier , met z'n alle aan de zwier
|
Idd Shir.. dat is ook weer waar. Heb mijn posting aangepast
|
ik ben wijs ik hou me mond  |
|