Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com
 

ricks vriendenclub

Advertise here!!

Citeren10.09.20080 likes
rick bear is ook wel vriendje hoor
Citeren10.09.20080 likes
nou moet Rick lijstje weer gaan maken heeft ie weer wat te doen
Citeren11.09.20080 likes
rick, en ik??
mag ik je vriendjhu zijn??
Citeren11.09.20080 likes
iedereen is meer dan welkom
Rick
Citeren11.09.20080 likes
nu aan lijstjes maken doe ik niet aan hoor als jij je verveeld.....
Rick

Advertise here!!

Citeren11.09.20080 likes
ik zat me ff te vervelen ja
hierbij je nieuwe lijssie rick

VONNIE EN BABS EN BROTHERBEAR
shirley, anita, denre, mram, jean, roos, feest, breaky, cell, desteny, marie, rain dance, cezet, heli, kieke[font#666666]boek[/font]ies, snuffetje, visser, rene, jaco, anamoon, luca, rop, twink, anais, snacke, cezet, tessemm kip, dodo, johnanimal, john1982, vrouwtje, roger, niceguy, flair, peetje en ron, wilmaa, leuk, subwoofer, kirsten, saffie, zyx, frank, zuurkoolmetworst, nilis. gemmuinis, gucc, bonneke, larina Boerharms
EN VONNIE
Citeren11.09.20080 likes
Ggd he? bro en babs?
Citeren11.09.20080 likes
ha zet stefboy er ook maar bij hahhahah

zet hem op met je clubpie rick

groetjes stefboy
Citeren11.09.20080 likes
VONNIE EN BABS EN BROTHERBEAR
shirley, anita, denre, mram, jean, roos, feest, breaky, cell, desteny, marie, rain dance, cezet, heli, kieke[font#666666][font#666666]boek[/font][/font]ies , snuffetje, visser, rene, jaco, anamoon, luca, rop, twink, anais, snacke, cezet, tessemm kip, dodo, johnanimal, john1982, vrouwtje, roger, niceguy, flair, peetje en ron, wilmaa, leuk, subwoofer, kirsten, saffie, zyx, frank, zuurkoolmetworst, nilis. gemmuinis, gucc, bonneke, larina Boerharms
EN VONNIE en stefboy
Citeren13.09.20080 likes
mijn vriendenlijst

~~Vonnie~~ ~~Babsie~~ ~~Brotherbear~~ ~~shirley~~ ~~anita~~ ~~denre~~ ~~mrammertje~~ ~~jeanette~~ ~~Carin~~ ~~feestnummer~~ ~~breaky~~ ~~cellina~~ ~~desteny~~ ~~marie~~ ~~raindance~~ ~~cezet~~ ~~heliber~~ ~~kieke~~ ~~snuffetje~~ ~~visser~~ ~~rene~~ ~~jaco~~ ~~anamoon~~ ~~luca~~ ~~rop~~ ~~twinky~~ ~~anais~~ ~~snacke~~ ~~cezet~~ ~~tessem~~ ~~kip~~ ~~dodo~~ ~~johnanimal~~ ~~john1982~~ ~~vrouwtje~~ ~~roger~~ ~~niceguy~~ ~~flair~~ ~~peetje~~ ~~wilmaa~~ ~~leuk~~ ~~subwoofer~~ ~~kirsten~~ ~~saffie~~ ~~zyx~~ ~~frank~~ ~~zuurkoolmetworst~~ ~~nilis~~ ~~gemmuinis~~ ~~bonneke~~l ~~arina~~ ~~Boerharms~~ ~~stefboy~~

Groetjes Rick
Rick

Adverteer hier