Citeren13.10.20080 likes
heyy rick van harte gefeliciteerd jongen en een hele fijne dag toegewenst namens mij en kelly
groetjes shirley xxx
we kletsen.com
groetjes shirley xxx
we kletsen.com
Advertise here!! |
Citeren13.10.20080 likes heyy rick van harte gefeliciteerd jongen en een hele fijne dag toegewenst namens mij en kelly
groetjes shirley xxx we kletsen.com |
Citeren13.10.20080 likes rick van harte met je verjaardag.
wens je een hele fijne dag toe kusssssssssssie schorpieeeeee |
Citeren13.10.20080 likes heee lekker joch kuss van harte met je verjaardag en dat je maar een grote jongen mag worden ![]() kusssss mram |
Citeren13.10.20080 likes hey rick kerel van harte met je verjaardag,
we wensen je een leuke dag veel liefs ron en peet Ps....Hierbij een voorraadje zeep cadeau ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren13.10.20080 likes Rick van harte met je verjaardag laat het een knaldag voor je worden
gr Visser |
Advertise here!! |
Citeren13.10.20080 likes rick gefeliciteerd met je verjaardag
maak er een leukedag van veel plezier dat je maar een groten verstandige jongen mag worden ![]() ![]() bear |
Citeren13.10.20080 likes Van harte gefeliciteerd Rick met je verjaardag. Geniet van je verjaardag en maak er een fijne dag van. Groetjes en een kussssssss van snoesje. |
Citeren13.10.20080 likes proficiat rick nog vele jaren erbij en maak er een leuke plezierige dag van kussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss sss en knufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff f o_- |
Citeren13.10.20080 likes van harte gefeliciteerd met je verjaardag
kussssssssss en knufffffffffffff |
Citeren13.10.20080 likes gefeliciteerd rick!!!!!!
bah nu ben je ouder dan mij ... bejaarde hihihi! fijne dag vandaag! kuss kirsten |