Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

raar!!!

1

Advertise here!!

03.10.20050 likes
heb je dat owk weluns dan voel je je of heel blij of juist helemaal niet en de reden ervan weetje dan niet!!!
vragt iemand aan je wat is er?? moet je huilen en kan je niets anders dan segge ik weet ut owk nie!!!
raar vind ik dat!!! maar hebben jullie dat nu owk weluns???
dikke kusss kirsten!!!
03.10.20050 likes
Oh ja hoor, dan zing ik het volgende liedje: " 't zijn de hormonen, de hormonen! Ze spelen pinp-pong, ping-pong!" Heb dat gevoel vaak hoor meid! Maar jah, daar leer je mee leven hoor! :P

Evike
-xxx-
03.10.20050 likes
toen ik de operatie achter de rug had (werd toen definitief omgebouwd naar man) zijn die gevoelens niet meer teruggekomen ....
03.10.20050 likes
toen ik de operatie achter de rug had (werd toen definitief omgebouwd naar man) zijn die gevoelens niet meer teruggekomen ....
03.10.20050 likes
ik sluit me daar bij aan!

Advertise here!!

04.10.20050 likes
hahahahahaha
04.10.20050 likes
kirst ik hep dat ook soms dat is egt stom want dan weet je zelf niet wat er si en dan denkt iederene dat het heelerg is omdat je huilt en dan vragen ze en dna zeg je ja ik weet t neit en dan denken ze dat je het gwon niet wil vertellen ofsow :/ maar ik vin het heel stom alleen niet als ik het blije hep hih
kuzzzzzzzzzz en knuffel vna mij
04.10.20050 likes
Absoluut Kirsten, dat heb ik ook weleens, zonder enige opgave van reden, voel je je dan verdrietig!!!!
Raar is dat, ik weet het, maar mijns insziens is dat gewoon in je achterhoofd iets vervelends meespeelt waar je je niet van bewust bent op dat moment...

XXX Jaco
04.10.20050 likes
jah mischien heb jij wel gelijk he jaco!!!
leuk liedje trouwens evikenobi!!!
kuss en knuffel
04.10.20050 likes
denk dat het bij vrouwen meestal de hormonen zijn die opspelen.
heb het vaker gehad, maar nu heb ik er gelukkig geen last meer van.
dus kirsten, alle kans dat dit ook bij jou overgaat.
kus cats.

1

Adverteer hier