ben ik weer
wat gaat myn hartje weer tekeer
waar blyft myn maatie vreekie toch?
hy weet dat ik hem graag mochh
nou zal hem wel keer weer zien ,
en dan kussen voor tien
Advertise here!! |
Citeren14.11.20160 likes ben ik weer wat gaat myn hartje weer tekeer waar blyft myn maatie vreekie toch? hy weet dat ik hem graag mochh nou zal hem wel keer weer zien , en dan kussen voor tien |
Citeren19.11.20160 likes het is weer donker , in myn hartje veel gekronkel eens zien of er hier nog wat te doen is , waarschynlyk loop ik de dames net weer mis |
Citeren24.11.20160 likes tyd is weer daar , weer een rym van plant zonder gevaar zal braaf zyn met tikken , anders gaan er misschien mensen hevig snikken mis me maat auto , raar ,hy was geeneens stoutoo mensen komen en gaan en toch blyft chat bestaan |
Citeren25.11.20160 likes ben er weer , ga heftig te keer altyd goed oppassen met myn rym , dat ik niet teveel met de modjes slym haha dat laat ik maar aan anderen over ik ben niet zo ,dat getover zal eens wat ga doen , dames van my een zoen |
Citeren01.12.20160 likes het is nacht , wie had dat gedacht zeker geen rym meer van my verwacht zal kort zyn me pilsie smaakt ooo so fyn zo dat was hem weer , me typvinger doet nu al zeer |
Advertise here!! |
Citeren04.12.20160 likes ben weer bly , ajax zette groningen vanmiddag opzy blyft leuk dat voetballen , teminste als ze der wat inknallen |
Citeren08.12.20160 likes myn hartje doet zo pyn , vind sommige dingen echt niet fyn zie me cafe ook al niet meer , ow ow ow wat gaat me hartje weer tekeer |
Citeren08.12.20160 likes wat een feest , als plantje weer op forum is geweest voor ieder wat wil en anders pak je maar een pil
|
Citeren08.12.20160 likes prachtig het heeft me echt geraakt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! groetjes kiekeboekies Bollaert Carine |
Citeren08.12.20160 likes ow jee kieke liet een traan , ze was door me gedichtje ontdaan toch fyn te weten , dat er nog iemand van myn leesvoer hebt gegeten ik hou vol met myn gedichten zie het als 1 van myn plichten ze zyn lekker simpel en kort , zo blyft het ervan lezen een genot |