Citeren03.02.20120 likes
Wat een onzin bonneke
haha je ben toch niet bang om een beetje sneeuw van freakske in je nek te krijgen 

Gewoon goed mikken bonn en snel wegrennen

Gewoon goed mikken bonn en snel wegrennen

Advertise here!! |
Citeren03.02.20120 likes Wat een onzin bonneke ![]() ![]() ![]() ![]() Gewoon goed mikken bonn en snel wegrennen ![]() |
Citeren03.02.20120 likes Ik kan sneller rennen , dus haal Bonn zo weer in ![]() Kom maar Bonn.................. ![]() ![]() ![]() |
Citeren03.02.20120 likes nee hoor ik ben nergens bang voor, niet voor jou bella, niet voor freak en niet voor sneeuw ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren03.02.20120 likes Jij had me goed te pakken, Maar ik neem revange, dus kiek maar uit, Bonn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.02.20120 likes hahahahaha, ik verheug me al op, maar niet vandaag of morgen, want dan heb ik geen tijd ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren04.02.20120 likes En ik had me er zo op verheugd, Bonn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.02.20120 likes ja ik ook, maar ja mijn dochter geeft het hele weekend feest voor haar verjaardag, dus kan het ook niet helpen, helaas pindakaas ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.02.20120 likes Voor mij hoef je niet bang te zijn hoor Bonneke ![]() Ik gooi geen sneeuw in jou nek, of misschien toch ![]() ![]() ![]() Nog veel plezier met het feestweekend van je dochter ![]() ![]() ![]() Dikke knuffff Bella |
Citeren05.02.20120 likes druk weekend gehad, maar erg geslaagt, ben nu heel erg moe en ga zo slapen, morgen loopt mijn wekker om 6.15 af, weer met schoonvader naar het ziekenhuis, welterusten alvast, en nog een fijne avond ![]() |
Citeren08.02.20120 likes koud he ![]() ![]() ![]() ![]() |