Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Hobbies

piano piano

1

Advertise here!!

Citeren06.04.20070 likes
en ik zeg het geen 2 keer

ben altijd gek geweest van apparaten met veel knopjes. het begon toen mijn vader een orgel kocht met 2 klavieren, daarna een synthesizer, een ritmebox, een sampler, en uiteindelijk ben ik gaan houden van mijn piano.
2 jaar notenleer gevolgd en op het laatste examen gebuist omdat ik te zenuwachtig was om te zingen. maar ik wou helemaal niet zingen, ik heb daar niet eens een instrument aangeraakt. geef mij maar de vrijheid van spelen op 't gehoor en gevoel. mijn piano en ik zijn onafscheidelijk, muziek is een deel van mijn leven waar ik heel veel van hou.

maar zet me voor een publiek en ik ga hopeloos de mist in
Citeren07.04.20070 likes
klinkt allemaal erg leuk maar wat wil je dat we met deze mededeling doen
Citeren07.04.20070 likes
mag je kiezen, ik dacht ik zet er maar eens een hobby bij over mezelf, zonder enig nut of bijbedoeling
Citeren07.04.20070 likes
Hey Gem,

De piano vind ik ook pràchtig, geweldig dat je spelen kunt, ook en mss wel juist voor jezelf...
Zou willen dat ik het kon hoor!

xxx Suus
Citeren07.04.20070 likes
Piano is en blijft erg tof, ckers als je het kan spelen :P Miss een keer een duetjes als ik die Theremin onder de knie (en in elkaar) heb?

Advertise here!!

Citeren07.04.20070 likes
De filmmuziek van Amelie is overigens ook geweldig.., zit ook redelijk veel pianowerk in. Een tof piano nummer ervan is:
Yann Tiersen - Comptine d'un Autre Été
Echt een aanrader om op een torrent of dc++ of limewire na te zoeken
Citeren07.04.20070 likes
thnx suusjuh,
thnx zyx,

ik heb Yann Tiersen - Comptine d'un Autre Été gevonden op google, 3de zoekresultaat is een fimpje, heb ik weer iets om te oefenen. als ik het opgenomen en geupload heb, kom ik hier de link posten.
wordt vervolgd... ;)
Citeren08.04.20070 likes
Dank je Zyx, idd heel mooi nummer!

~xxx~ Suus
Citeren09.04.20070 likes
Leuke film ook: Amelie

Vind zelf piano ook heel erg mooi, maar bv ook een (elektrische) viool

~XX~Jaco
Citeren17.04.20070 likes
allee toch goed nieuws, ik ben er vandaag mee begonnen, het is nie simpel maar het zal wel lukken, de linker akkoorden zijn niet moeilijk A-C-E-G, maar mijn rechterhand wil nog niet zo mee, zeker niet van van C naar E in het snelste deel, maar als ik het bekijk als een uitdaging dan lukt het me wel als ik maar blijf denken dat ik het kan.

1

Adverteer hier