|
|
|
schorpioentjuh Undefined 625 berichten wenst ook iedreen een hele goeie morgen toe:-)
ik ga rap aan de sneseoooo om wakker te worden whahaha
kusssssssssknuffffffffffffffffffffffffffffffffffff f allemaal
|
schorpioentjuh Undefined 625 berichten zowwwwwwww tis weer vroeg ff wakker geweest door kleine man:-( nu gauw weer bed in hopen dat verder kan slapen
trusten kusssssssssssssssssss allemaal |
Anonymous Undefined 65739 berichten
 jees das idd érrug vroeg  hoop dat je nog ff hebt kunnen dutten Schorp...
kussie Babs
|
vrouwtje_48 Undefined 411 berichten he vervelend schorp hoop dat je toch nog even hebt kunnen slapen,
tja peet is vandaag niet zo vroeg maar mag vandaag wel tot 17.15 uur op school zitten  fijne dag allemaal........kussssssssssssssssss |
schorpioentjuh Undefined 625 berichten jaaaa heb nog ffies mogen slapen 3 uurtje  maar moe benk nog steeds pfffffffffffff
wens gelijk iedereen een goeie morgen kussssssssssssssies
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik wens iedereeen een hele goeiemorgen en een fijne dinsdag toe,Tsjeeee schor dat was wel heel erg vroeg en ik hoop dat je vandaag nog een keeertje je nest in kan en mag duiken.
Petra ik wens jou succes op school,dikke kusssss en k nufffff voor jullie allemaaal |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
schorpioentjuh Undefined 625 berichten pfffffffffff gister weer met uk in slaap gevallen en nu net pas wakker geworden grrrrrrrrrrrrr
hahahahah
goeie morgen allemaal kusssssssssssssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten moggeh Schorp... hehe belde me er 1 wakker terwijl ik nog minstens een uur kon pitten  Mja ,fijne dag Schorpjes!
Kuss Babs |
Goedenmorgeeeeeeeeeeeeeee
pfffff wel ff wennen er zo vroeg uit maarjha
Fijne dag vandaag Kusssssssss |
|