Citeren05.08.20080 likes
ik wil nog slapennnnnnnnnnnnnnn

Advertise here!! |
Citeren05.08.20080 likes ik wil nog slapennnnnnnnnnnnnnn ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.08.20080 likes ga dan slapen schor whaaaaaaaaaaaaaaaa ,een hele goeiemorgen en een fijne dag,dikke kusss en knuffffff |
Citeren05.08.20080 likes hahahaha ja kan nie ken kids nie alleen beneden laten he:P |
Citeren05.08.20080 likes nee dat is waar,ik heb de kids al groter en die maken hun eigen ontbijt en gaan televisie kijken,maar op dit moment is het zelfs zo dat ik ze tegen 11.00 eruit moet schuppu maar jah die tijd komt voor jou ook wel en het gaat harder dan je denkt.
Maar hoe is het met je??? Dikke kusss en knuffffffffffffff |
Citeren08.08.20080 likes zoww.. ik ben de vroegste vandaag ![]() Babs |
Advertise here!! |
Citeren08.08.20080 likes hahaha ik was eerder tja wens ook iedereen een fijne dag ![]() kusssssssssssss |
Citeren08.08.20080 likes haaa dames ik mogt een keer 20 minuten langer liggen:-)))
kussssssssssssssss knuffffffffffffff voor jullie en een hele goeie morgennnnnnn ![]() ![]() |
Citeren08.08.20080 likes schorrrrrrrrrrr ook een hele goeiemorgen,en ik wens je een hele fijne dag toe.Hoe is het met je voet nu,nog hetzelfde en heb je er nog veel pijn aan? Sterkte met je voet,dikke kussss en knufffffff,fijn dat je 20 minuten langer hebt mogen slapen. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren08.08.20080 likes goeie morgen bonnnn
hier goed en voet nog last van maar goed zal ooit wel over gaan he ken nu weinig aan veranderen:P verder alles goed:-))) en bij jou? kussssie knuffffie van schorpie |
Citeren08.08.20080 likes lieve schor,
Okey en jammer en naar voor je dat je er nog veel last van hebt maar jah wat je al zegt je doet er niets aan. Ik heb zelf vorige seizoen ook een blessure gehad met de sport en voel het ook nog steeds maar ik bouw het langzaam weer op maar je blijft het inderdaad wel voelen. Hier gaat het goed,laatste vakantie dag van de jongste 2.en dan nog weekje voor mijn dochter en dan is het hier weer normaal.IK hoop je nog te spreken op scroll vandaag,dpe rustig aan met je voet,dikke kussss en knufffffffff Bonnn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |