Forums  ›  Aangeboden / Gezocht  ›  Gezocht
 

pen pals

Advertise here!!

Citeren16.11.20131 likes

Hallo,

Mijn naam is leandro,sinds een 3 maanden woon ik in heerlijk Brazilië en mis de nuchtere, intelligente gesprekken die ik in Nederland altijd kon hebben. Zelf heb ik genoeg vrienden maar die weten al veel over me en ik over hen. Daarom leek het me leuk om eens met een vreemde te mailen/berichten van de dagelijkse dingen in het leven. De intentie erachter is dat ik me Nederlands goed onderhoud en sociaal toch goed op niveau blijf. Eerst even kijken of er wel een leuke klik is, mocht het zo zijn dan merken we dat vanzelf wel:)

Grtjes, Lean

Citeren20.11.20130 likes

Hallo Leandro,

Dat is wel even iets anders dan Nederland. Ik ben zelf ooit eens een maand in Brazilië geweest en heb daar rondgetrokken. Zo heb ik een aantal dagen in het Amazone gebied gezeten (vanuit Manaus), naar Pantanal geweest , maar natuurlijk ook steden zoals Rio de Janeiro en Salvador da Bahia heb ik bezocht. Ondanks dat het een korte tijd was heb ik het er erg naar mijn zin gehad en hoop dat Brazilië jou zeker net zo goed bevalt.

Ook heb ik vele jaren in Engeland gewoond en dat was voor mij de reden om deze site op te richten. Al was ik niet zo ver weg als jij, ook ik wou graag een beetje op de hoogte blijven van de gebeurtenissen in Nederland. Ik wens je in ieder geval een heel goede tijd toe en wie weet spreek ik je een keer op de chat.

Groeten en we Kletsen.com,

 

Denre

Citeren20.11.20130 likes

I look forward to a visit to the Netherlands and some good conversations one day soon.

Adverteer hier