Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

pc's zijn leuk ,..maar ze moeten het wel doen

Advertise here!!

Citeren17.10.20060 likes
Misschien heeft iemand dit ook meegemaakt en kan je me helpen !!!

Heb een paar maanden geleden mijn pc leeg gehaald en op nieuw geïnstalleerd met windows XP home.
Na de hand deed mijn microphone het niet meer!!
Ben naar configuratiescherm gegaan en bij geluiden en audioapperaten naar de instellingen. Daar staat niets geblockt. Ben toen naar hardware testen gegaan en als ik de mic test dan slaat hij de ene keer helemaal uit en gaat mijn schuif automatiche naar beneden terwijl hij vol aan blijft geven!! ( drie kleuren groen , geel en rood )Bij de volgende test blijft de meter op één groen blokje hangen en kan je de schuif bedienen maar gebeurt er niets. Als ik afsluit krijg ik een melding dat alles goed is, maar het vreemde is dat ik ook meldingen krijg dat de hardware mijn stem niet herkent.
Heb de instellingen vergeleken met de laptop van mijn dochter en zie er geen verschil erin .
Mijn boxen en msn geluiden doen het wel Bij de msn test krijg ik ook geen signaal van mijn mic. Voor heen heeft mijn mic het altijd gedaan en , ja de stekker van de mic zit goed en niet in een verkeerde ingang
Weet iemand de oplossing ???

Groetjuhs Hawk
Citeren17.10.20060 likes
Hawk moppie van me ik zal het wel vragen heb nog iter in me kennissen kring je kent me
Je hoort van me donderdag ofzo moet eerst ff feest vieren
Citeren17.10.20060 likes
hawk heb je hem dan ook ook c-wave gezet ,kan de oplossing zijn
Citeren18.10.20060 likes
Feest nanc???
Citeren22.10.20060 likes
Had woensdag een bruiloft van me vriendin dus ja feest.

Advertise here!!

Citeren23.10.20060 likes
pc's en die het nog goed doen ook???
volgensmij is dat een onmogelijke combinatie!
teminste als i ker agter sit wel hahaha

kuss kirsten!
Citeren14.12.20060 likes
geachte....
moet je er eens op gaan letten als men xp formateerd een back up te maken van je bestanden....zodat niks verloren gaat van de instellingen die je wenst te behouden...

tevens moet men er ook eens ff aan gaan denken dat als men...
-een gloed nwe pc aankoopt die voorzien is van een al geinsteleerd stuursysteem(meestal XP) als je dat bestaande bestuursysteem van je HD gaat afpleuren en er een nwe XP op gaat zetten kunnen er idd enkel instellingen verloren gaan(daarom een back up)....
als men gaat merken dat er bv een instelling van bv je geluid verloren is gegaan kan het zijn dat de DRIVER van je geluidskaart ook is verwijderd van je HD en dat je deze weer terug moet instaleren (zie de gegevens van je geluidskaart)
tevens ondersteunt win XP de meeste software en zoekt die zelf naar de nodige instellingen bv=bleutooth...mp3....endergelijke
maar denk er aan een geluidskaart is voorzien van een driver die je weer vind op het internet.....
tik in de google zoekbalk het type geluidskaart in en zoek deze ff op...de driver kan je downloaden...en dan zou het moeten werken

met groeten
PRO

Adverteer hier