Citeren03.02.20070 likes
Yeahhhhhh, de pc van tessem doet voorlopig weer normaal, het blijft tobben als er maar 1 het doet.
groetjes & xxxxxxsjes
nice
groetjes & xxxxxxsjes
nice
Advertise here!! |
Citeren03.02.20070 likes Yeahhhhhh, de pc van tessem doet voorlopig weer normaal, het blijft tobben als er maar 1 het doet.
groetjes & xxxxxxsjes nice |
Citeren03.02.20070 likes pffffffffffffffff ben ik blij dat wy hier niet hoeven te tobben nice ![]() ![]() ![]() dikke kusssssssssss peetje |
Citeren03.02.20070 likes wees maar blij peet
groetjes & xxxxsjes nice |
Citeren03.02.20070 likes Gaaf Nice, en ja, maar 1 pc met meerdere personen blijft een struikelblok...
Jaco XXX |
Citeren03.02.20070 likes Nou Nice, niet alleen de pc van Tessem was van slag af, de tijd hier op kletsen is ook niet helemaal lekker ![]() |
Advertise here!! |
Citeren03.02.20070 likes jaco, we zaten nu met zijn 5 vijfjes achter 1 pc.
groetjes, nice |
Citeren03.02.20070 likes Werd er soms achter weggejaagd, omdat iemand een shift moest doen hahahahaha
groetjes, nice |
Citeren04.02.20070 likes Nu alleen mn geluid he en dan is ikke weer heel erg blij.
Ben al blij dat mn pc het weer doet,maar zonder geluid is het tochnog niet het zelfde he ![]() Morgen is er weer een dag ik kijk nu niet meer verder en ga mn bedje lekker opzoeken. Welterusten allen doei doei en kusssssssssssssssss Groetjes Tess xXx |
Citeren04.02.20070 likes heee sussie, heerlijk dat je pc het weer doet en ach dat geluid dat heb je al vaker bij de hand gehad toch??? dus ook dat komt wel weer in orde.
hier krijgen we binnenkort pc nummer 2 dan kan deze oude die eerst wordt opgeknapt naar jeffrey zijn kamer en krijg ik beneden een betere met alles erop en eraan, toch fijn zo'n lieffie met een hele grote familie; zo krijg je nog eens wat ![]() groetjes treaxxx |
Citeren04.02.20070 likes wy hebben hier 2 pcs staan is echt super gezellig en geen gemopper meer over wie er op nu weer op de pc mag of iets van hey zit jij er al weerop of hey hoe lang zit jij erop mag ik ook eens een keer ![]() ![]() ![]() en dat met een hub er tussen die 7.95 koste dikke kusssssssssssssss peetje |