Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

pacco en rinse

Advertise here!!

27.06.20050 likes
heyyyyyyyyy lieve jongens ik wilde een berichtje voor jullie achter laten op 27-06-05 om 05:30 uur maar helaas in eens lag mn pc eruit kelly zei smorgens ik heb echt niks gedaan ma maar om 20:00 uur savonds had ik ook al geen internet meer pfffffff dus dat was 2 dagen afkicken nu ben ik er weer en beter laat als nooit wil ik jullie 1000 x bedanken voor het halen en moeilijk uit rotterdam komen en terug brengen en ook nog eens moeilijk bij mn huis komen pffffffff ik heb me diep zitten schamen zowel heen als terug sorry voor het ongemak jongens
kussssssssssssssssss voor pacco
kussssssssssssssssss voor rinse
lieve groetjes van shirley
27.06.20050 likes
lieve shirley,

we hebben het met alle liefde voor je gedaan.... Jij blijft de moeder van klets... gisteren dacht iedereen dat er iets was omdat jij er niet was... dat zegt toch wel wat dacht ik zo.... shir...ZONDER JOU GEEN KLETS!!! Jij BENT klets!!!

blij dat je er weer bent!!

dikke kus,

Rinse
27.06.20050 likes
dankjewel lieve rinse geef een fijn gevoel
lieve groetjes van shirley xxx
28.06.20050 likes
Hey shirley,

Fijn dat je er weer bij bent.

Dikke kus,

Nathalie
28.06.20050 likes
daar kan ik me aleen maar bij aansluiten!!

xxx muts

Advertise here!!

28.06.20050 likes
dankjewel nath en muts ik ben zelf ook blij dat ik weer de digitale snelweg op kan
lieve groetjes van shirley xxx
04.07.20050 likes
Kan ik over meepraten, was door de verhuizing 8 dagen van het web af, miste jullie wel hoor ...
alles doet het nu weer dus ben er weer!!

tim
04.07.20050 likes
daar zijn we ook blij mee tim we hebben jou ook gemist
04.07.20050 likes
Kijk dat zijn nou eens leuke berichten waarmee mijn dag heel erg goed van wordt; thx lieve shirrrrrrrrr

dikke kus
Tim

Adverteer hier