|
|
|
isis Undefined 17 berichten ik heb helaas een slechte ervaring achter de rug,door via stapvriendin iemand te zoeken om mee op vakantie te gaan.Ik had haar maar twee keer gezien en dacht het zal wel meevallen,dus niet.Allereerst begon het spel al toen ik naar haar moest in Amsterdam met de trein, dan moest ik de tram nemen om daarna te voet naar haar huis te gaan, jullie moeten weten dat ze een auto heeft en dat het maar 5 minuten rijden is voor der van het centraal station, toch kon ze dat zelfs niet opbrengen,maar dan begon het pas eens daar aangekomen op bestemming van de reis,praatte ik te snel, te traag, te stil, te luid en toen ik plots een zotte bui kreeg en begon te fluiten, zei ze me;"ooh ben jij der ook zo ??n?? Ik haat fluiten!"Nou ik wist niet meer wat te doen durfde niet meer te draaien of keren en voelde me niet lekker meer in m'n velletje, gelukkig is ze vertrokken naar een ander eiland, na zes dagen op de tippen van m'n tenen te lopen kreeg ik terug mezelf wat in de hand en kreeg ik erg veel respons van andere mensen(ook Nederlanders) die haar ook maar een eng mens vonden en dankzij haar kuren heb ik toch nog h??l lieve mensen leren kennen,wat ik hier mee zeggen wil, leer elkaar eerst toch maar wat beter kennen vooraleer je te storten op een reisavontuur,ik heb natuurlijk weer wat bijgeleerd en bij deze een handjevol echte vrienden erbij iris |
Anonymous Undefined 65739 berichten hier wil ik even op reageren, ik ga nog liever alleen. Isis ik vindt het ook dom dommer blond van je, om zo iets te doen.
sorry hoor
groetjes cats |
vrolijke noot Undefined 319 berichten nooit , nooit met iemand mee gaan die je niet kent, alleen ben je beter af dan op zo een manier vakantie te vieren.
laat het een leer zijn voor de rest van je leven !!!!!!
nootje... |
isis Undefined 17 berichten tja ja ok, maar wou ook eens avontuurlijk doen pffffffffffffffffff |
vrolijke noot Undefined 319 berichten ja, maar maakte me ook zorgen hoor !!!! als ik zo wat lees, pak de volgende keer een goed boek of avonture film, dan weet je dat als er niets aan is, het weg kan doen......... en trouwens het hele leven is een avontuur of nie dan?
liefs nootje die het alleen maar goed meent !!!! |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten gelukkig heb je ervan geleerd isis.
hoop dat je zo verstandig bent en andere avontuurlijke dingen ondernemen gaat.
groetjes cats |
isis Undefined 17 berichten ja hoor bedankt vrolijke noot en cats zal het inderdaad nooit meer doen,toch heb ik nog wel een fijne reis gehad hoor, maar neen iemand die je twee dagen kent, is niet evident om mee op vakantie te nemen.Ach heb er gelukkig toch wel fijne mensen leren kennen die me zowat bijna adopteerden.
Bedankt voor jullie fijne reactie!!!!!
isis |
Timberland Undefined 2690 berichten isis ga je mee op vakantie? van horen zeggen hoorde ik dat je wel aardig bent, alleen niet fluiten graag.  gr. timboke |
isis Undefined 17 berichten hahahaha, das een goeie, maar zoals ik al zei eerst toch elkaar wat beter leren kennen hoor en fluiten.......ik kan het niet laten sorry hiihihi
gr.iris |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hoi isis, met Tim kun je gerust gaan. Hij heeft een hele leuke caravan.
groetjes cats |
|