Citeren25.04.20100 likes
dus met andere woorden , ik zit al met de kosten op gescheept

Advertise here!! |
Citeren25.04.20100 likes dus met andere woorden , ik zit al met de kosten op gescheept ![]() |
Citeren25.04.20100 likes nee hoor voormij niet |
Citeren25.04.20100 likes mensen die liever het gehele bedrag over willen maken, mag natuurlijk ook dit is 31,85 euro P.P met dekbed en ontbijt , wie vrijdag geen voorschot heeft over gemaakt of iets laten weten , zal van de lijst van slapen afgehaald worden ![]() mvg shirley we kletsen.com |
Citeren26.04.20100 likes Domi en ik komen onder voorbehoud, als we vervoer kunnen regelen. Maar wij slapen gewoon thuis ![]() |
Citeren26.04.20100 likes 202? niet slapen
appenootje? babsie niet slapen boerharms(niet slapen) butterfly(slapen)dekbed carin (slapen) dekbed , ontbijt definko slapen dekbed dreamon slapen, ontbijt gitaar(niet slapen) ice_gold(slapen)dekbed ,ontbijt jonkie slapen , ontbijt mrammetje(niet slapen) plofff slapen dekbed ,ontbijt shirley(slapen)dekbed , ontbijt twinky niet slapen vrouwtje50(niet slapen) wildthing slapen dekbed ,ontbijt wilmaa(slapen) dekbed, ontbijt(betaald) wonderfull(slapen)dekbed,ontbijt wolf niet slapen zwervertje(niet slapen) |
Advertise here!! |
Citeren26.04.20100 likes ps vermeld even je chatnaam erbij ![]() |
Citeren26.04.20100 likes hoi hoi
ik moet vrijdag 30 april een voorschot overmaken voor te slapen , zou een ieder die blijft slapen 10 euro over kunnen maken , dit omdat ik straks niet zelf met de kosten wil zitten wanneer mensen onverwachts toch maar niet mee gaan voor nederland kan dit naar shirley de groot reknr: 2802390 onder vermelding van kletsen.com uitje voor belgie is dit shirley de groot IBAN NL84 INGB 0002802390 onder vermelding van kletsen.com uitje groetjes shirley we kletsen.com even omhoog houden ![]() |
Citeren26.04.20100 likes ![]() |
Citeren26.04.20100 likes hey hey !
ik kom dus niet ! ik ga de 13. na zuidafrica, denk niet dat ik dat red , als ik de dag tevoren nog in utreg stappen ga ! de volgend dag gaat tegen 14.00 mn vliegtuig na kapstad ! zal wel aan jullie denken als ik in de zon lig ! ![]() |
Citeren27.04.20100 likes 202? niet slapen
apenootje? babsie niet slapen boerharms(niet slapen) butterfly(slapen)dekbed(betaald) carin (slapen) dekbed , ontbijt(betaald) definko slapen dekbed(betaald) domi? dreamon slapen, ontbijt gitaar(niet slapen) ice_gold(slapen)dekbed ,ontbijt (betaald) jonkie slapen , ontbijt (betaald) mrammetje(niet slapen) nenya? plofff slapen dekbed ,ontbijt(betaald) snake1 slapen dekbed ontbijt(betaald) shirley(slapen)dekbed , ontbijt (betaald) twinky niet slapen vorkie slapen, dekbed ontbijt (betaald) vrouwtje50(niet slapen) wildthing slapen dekbed ,ontbijt(betaald) wilmaa(slapen) dekbed, ontbijt(betaald) wonderfull(slapen)dekbed,ontbijt (betaald wolf niet slapen zwervertje(niet slapen) |