Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Suggesties/opmerkingen

op verzoek een nieuwe topic uitje 12 juni

Advertise here!!

Citeren09.06.20100 likes
bijnaaaaaaaaa is het zover, ik heb er zin in utreg we komen eraan en ehm ik heb me wagen volgeladen
Citeren09.06.20100 likes
waarmee heb je je wagen dan vol geladen carin??? Maar ik wens je heel veel plezier zaterdag, dikke kus en knuf
Citeren09.06.20100 likes
kijk bon ik ga niet alles veraden, ik hou het nog wel ff voor me
Citeren09.06.20100 likes
jaaaa carinlientjeeeee zaterdag zie ik je weer

nog een paar dagen heb er zin in

we zijn er bijna we zijn er bijna maar nog niet helemaal
Citeren09.06.20100 likes
okey maak dan maar foto`s caatje, en dan maken we er een spelletje raad wat er in caat haar wagen geladen zit..............

Advertise here!!

Citeren09.06.20100 likes
Hoi Bonneke jij houd wel van typen he lol,
Waar blijft de tijd het is bijna zover heerlijk!!
Gelukkig er komen weer wat chatters mee,een grote club met chatters wordt zeker veel lol lekker chineese daarna zie ik het welmet elkaar of gaan we met elkaar ben benieuwd,,,,,,,,,,
Citeren09.06.20100 likes
huh hoe bedoel je wolf? Je bent weleens actiever geweest, zie bijna nooit meer iets van jouw................ Je baalt zeker dat ik niet kom op uitje of niet? Maar ik wens je heel veel plezier zaterdag, en dat het maar een leuke dag mag worden, wel even 1 tip, hou wilma in de gaten dat is zo`n zeurdoos..............
Citeren10.06.20100 likes
noujaaa bonneke dat is helemaal niet waar zeur nooit en trouwens ze kunnen rustig eten want ik ben er pas 's avonds dus
Citeren10.06.20100 likes
ow wilma dat scheelt dan alweer, ik kreeg bijna medelijden met de mensen.......... En je zeurt wel, heb ik zelf aan green gevraagt................
Citeren10.06.20100 likes
nog 2 keer slapen en dan utrechtttttttt..... kon het even niet laten, zoals de kleine kindjes...
o_-

Adverteer hier