Citeren09.06.20100 likes
bijnaaaaaaaaa is het zover, ik heb er zin in utreg we komen eraan en ehm ik heb me wagen volgeladen

Advertise here!! |
Citeren09.06.20100 likes bijnaaaaaaaaa is het zover, ik heb er zin in utreg we komen eraan en ehm ik heb me wagen volgeladen ![]() |
Citeren09.06.20100 likes waarmee heb je je wagen dan vol geladen carin??? Maar ik wens je heel veel plezier zaterdag, dikke kus en knuf |
Citeren09.06.20100 likes kijk bon ik ga niet alles veraden, ik hou het nog wel ff voor me |
Citeren09.06.20100 likes jaaaa carinlientjeeeee zaterdag zie ik je weer ![]() nog een paar dagen heb er zin in ![]() we zijn er bijna we zijn er bijna maar nog niet helemaal ![]() |
Citeren09.06.20100 likes okey maak dan maar foto`s caatje, en dan maken we er een spelletje raad wat er in caat haar wagen geladen zit.............. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren09.06.20100 likes Hoi Bonneke jij houd wel van typen he lol,
Waar blijft de tijd het is bijna zover heerlijk!! Gelukkig er komen weer wat chatters mee,een grote club met chatters wordt zeker veel lol lekker chineese daarna zie ik het welmet elkaar of gaan we met elkaar ben benieuwd,,,,,,,,,, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren09.06.20100 likes huh hoe bedoel je wolf? Je bent weleens actiever geweest, zie bijna nooit meer iets van jouw................ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren10.06.20100 likes noujaaa bonneke dat is helemaal niet waar zeur nooit ![]() ![]() |
Citeren10.06.20100 likes ow wilma dat scheelt dan alweer, ik kreeg bijna medelijden met de mensen.......... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren10.06.20100 likes ![]() ![]() o_- |