Citeren24.05.20100 likes
jammer aap en rik

Advertise here!! |
Citeren24.05.20100 likes jammer aap en rik ![]() |
Citeren24.05.20100 likes ja he ettertje ik heb nog wel eens goede ideeën |
Citeren24.05.20100 likes jah voor zo'n ettertje als jou wel jah xD (A) |
Citeren24.05.20100 likes Aapenootje en 202, vindt echt jammer, wilden jullie is eindelijk onmoeten!!
Volgende x ![]() |
Citeren25.05.20100 likes wegens omstandigheden moet ik jullie afzeggen wat ik erg jammer vind ????
wild |
Advertise here!! |
Citeren25.05.20100 likes Jammer wild |
Citeren25.05.20100 likes wow der gaan der steeds minder ![]() |
Citeren25.05.20100 likes Sterker nog, ik weet ondertussen ook zeker dat ik niet kom Jonkie.. dus weer eentje minder... |
Citeren25.05.20100 likes even een nieuwe lijst , toch een paar afzeggers
ik hoop dat er andere voor in de plaats kunnen , er zijn wel al kosten gemaakt voor de afzeggers ![]() die nog openstaan geen zin om zelf met de kosten te blijven zitten ![]() eentje regeld de kosten wel met me af ondanks dat die toch niet blijft slapen als het zou moeten , hopelijk de rest ook wanneer er geen vervanging voor het afgezegde bed is , ze groeien namelijk jammer genoeg niet op mn rug babsie niet slapen chinees boerharms(niet slapen) chinees butterfly(slapen)dekbed,ontbijt(betaald)chinees carin (slapen) dekbed , ontbijt(betaald) chinees definko domi? nee chinees dreamon slapen, dekbed,ontbijt (betaald) gitaar(niet slapen) ice_gold(slapen)dekbed ,ontbijt (betaald) chinees jonkie slapen ,dekbed, ontbijt (betaald) chinees mrammetje(niet slapen) plofff slapen dekbed ,ontbijt(betaald) chinees snake1 slapen dekbed ontbijt(betaald) chinees shirley(slapen)dekbed , ontbijt (betaald)chineess samsonite ? chinees twinky niet slapen chinees vosje niet slapen chinees vorkie slapen, dekbed ontbijt (betaald)chinees vrouwtje50(niet slapen) chinees wilmaa(slapen) dekbed, ontbijt(betaald) chinees wonderfull(slapen)dekbed,ontbijt (betaald) chinees wolf niet slapen zwervertje(niet slapen)chinees |
Citeren25.05.20100 likes erg jammer dat er steeds meer afmeldingen komen ![]() |