Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

op soek

Advertise here!!

04.11.20050 likes
ik ben op soek naar meself!! alles is opeens anders dan dat het was!! ben ik nu self veranderd?? of lijkt dat maar so?? kan je dat sien of merken aan mij?? Ik wel aan meslf me interreses sijn anders me tijdsbeteding ook!! maar ben ik nogwel ik!! jah ik denk het wel,maar tog is alles vreemd!! ik ben meself een beetje soek in die groote wereld alsof ik opnieuw geboren ben en als klein mensje alles opieuw moet ontdekken! maar ik ga het vinden , of heb ik meself nu juist eindeluk gevonden??? jah laat ik het daar maar ophouden!! ik heb meself gevonden ik weet nu wie ik ben en ga me daar verder in ontdekken!!! op na al die jaren die nog komen gaan!!! als ik daar so aan denk wordt ik wel benieuwd!! wie ben ik over 10 jaar??wat voor werk doe ik?? heb ik een vriend, of mischien wel un man!! kinderen??? en waar woon ik dan?? sal ik dan nog de selfde sijn als nu?? of heb ik meself dan weer opnieuw ontdekt??? en sal ik ooit ale vragen die ik heb beantwoord krijgen??? of is het leven daar te kort voor?? en wat gebeurt er dan als ik dood ben?? is het dan afgelopen?? of ben ik dan nog ergens?? of kom ik hier trug??? er zullen altijd nieuwe vragen bij komen denk ik!! maar ik hoop dat ik er ook heel wat beantwoord sal krijgen!! nou jah dat wordt dan afwagten he!! en gewoon genieten van elk moment dat nog komen gaat!!

liefs,
kirsten
04.11.20050 likes
Hey lieve Kirsten,
ik weet precies wat je bedoelt. ennuh, je krijgt door de tijd heen al je vragen beantwoord. en dood??? bestaat dit eigenlijk wel, dacht het niet.
maar ook dat zal de tijd je leren, als je verder bent, met wat en wie je nu ontdekt hebt. voor iemand die het niet kent, klinkt dit vreemd in de oren, mss zelfs nu ook nog voor jou, let maar op, jij weet of gaat weten wat ik bedoel.... succes ermee en geniet van elk (leer) moment.
Jij bent een schat.
groet cats....
06.11.20050 likes
hoi lieve ctas!1 ik snap wel wat j bedoelt hoor!! en op die vragen ik ben benieuwd naar mijn antwoorden diek sal krijgen!!! en jij owk genieten he!!! en jij bent natuurluk owk un schat!!!
hele dikke kuss van kirsten!!
27.11.20050 likes
Hey Kirsten,
van de week heb ik weer een ervaring opgedaan. Zalig, om te weten dat
er iemand bij me is. En andere mensen zien het niet. hahahhaha
27.11.20050 likes
tofffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
cats!!!!!!!!!!!!!!!!!11 mag ik weten wat????? lijkt me luek om te horen!!!! bij mij heb ik owk al weer wat meegemaakt!!!
dikke kusssssssss
kirsten!!!!!!

Adverteer hier