|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten is een vermelding waard Lauraa voor eerst in 3e klasse aan voetballen en meteen een overwinning van 3 punten als goed is zal lauraa er een wekelijks verslag van maken ze heeft nu met 3-1 gewonnen gefeliciteert Lauraa knufffffffffffffffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten gefeliciteerd Laura
kussssss en knuffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten up
|
Heeej lauraa
Goed hoor...hoop dat jullie weer hoog zullen eindigen aan het einde van het seizoen  op naar de volgende overwinning
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Whooooo wat cool, een topic over mijn team haha.
Thnx visser, leuk dat je alles bij houdt.
Nou mensen zoals jullie hebben gelezen, gister hebben we onze eerste overwinning behaald en dat is natuurlijk super geweldig nieuws. Zo zijn we de competitie teminste met een goede start begonnen, hopelijk blijven we zo doorgaan, dan komt het helemaal goed. Ik heb zelf niet heel lang gespeeld, maar dat maakt niet uit, het aanmoedigen van je team hoort ook bij voetbal. Ooh trouwens ik lees hier nu dat het 3-1 is geworden, dat wist ik zelf niet eens meer zeker, whahaha weet ik dat nu ook weer. Nou op naar de volgende zaterdag, ik weet nog niet zeker of ik dan mee doe!
Liefssss |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten heel leuk dat je er op reageert lauraa je weet waar ik zo snel de uitslag weghaalt knufffffff visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten wow laura goed hoor en gefeliciteerd voor jou en je team.......................en ja aanmoedigen hoort zeker bij voetbal, ik heb al 2 keer langs de zijlijn gestaan om mijn zoontjes aan te moedigen, die zitten nu voor het eerst dit seizoen op voetbal en ze vinden het heel erg leuk, dikke kuss en knuffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten we konden wel merken dat we onze ster moesten missen Lauraa was ziek en jammerlijk verloren ons Sneek Da 2 met 10-1 van het sterke Bergum maar zaterdag word het weer heel anders als we op ons gezellige complex Delfstrahuizen DA mogen ontvangen die nog geen punt hebben daarom ook oproep kom allemaal naar sneek de met toeters en bellen de aftrap is om 12.30 tot de volgende week de vliegende reporter Visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten ff voor lauraa omhoog halen |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
|