01.09.20050 likes
hey bollesmallz
dat klinkt lekker vriendelijk zeg voel je je aan gesproken ???
she will never shut up she,s just like me
dat klinkt lekker vriendelijk zeg voel je je aan gesproken ???
she will never shut up she,s just like me

Advertise here!! |
01.09.20050 likes hey bollesmallz
dat klinkt lekker vriendelijk zeg voel je je aan gesproken ??? she will never shut up she,s just like me ![]() |
01.09.20050 likes hmm nice, hehe, leuk, nen trio heb k nog nooit gedaan, ben ne vriendelijke jongen ze, awel uw tongske wil k wel es spelen |
01.09.20050 likes kijkt he, de mannen zijn daar veel eerlijker in als de vrouwen. wil nu niet dat de vrouwen mij verkeerd begrijpen he, one night rules als ge geen lief hebt en je ontmoet een meisje en je wil alletwee wel es... maar geen relatie!! daar es toch niets verkeerd mee, bedoel niet van bedriegen en zo, ben nu 1,5 jaar zonder meisje en ne mens moet nu eenmaal... als k een serieus meisje vind, en die graag zie zal k die niet bedriegen, i hate that sh#t. vind dat je elkaar altijd alles moet kunnen zeggen en eerlijk zijn, en respect hebben voor elkaar, dus dan doet ge zoiets niet. |
01.09.20050 likes shirley wou dus bedoelen met uw tongsken, sebiet verbeterd mijn mama dyana mij weer |
01.09.20050 likes Hallookes Bollesmallz, voor mij geldt leven en laten leven, dus ik zou zeggen geniet van wat er op jou levensweg komt!
Heel veel geluk toegewenst... en mss tot klets op de chat ![]() Lieve groetjes Dyana, xxx |
Advertise here!! |
01.09.20050 likes heyyy bollesmallz
een trio heb ik ok nog nooit gedaan nee, en zal ik ook niet doen ,en met mijn tong speel ik zelf wel groetjes |
01.09.20050 likes ah zo, spijtig he shirley dan zal men droom niet uitkomen zeker, amaai zeg kunt ge der met uw tong aan, proficiat, lenig meisje, k mis precies iets, dju. it'z all good, dyana groetjes terug he, wil u wel es laten leven als je weet wat k bedoel, hehe bollesmallz iz tha illest, GRTZ |
06.09.20050 likes trio trio???? een one night sand is toch in je eentje?
grtz (schijnt wreed wicked te zijn) |
06.09.20050 likes ja rinse daarom speel ik met mn eigen tong ![]() en bollesmallz helaas die droom zal zeker nooit uitkomen en ik ben heel enig gr shirley |
06.09.20050 likes enig is dus lenig sorry ![]() |