Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

nou..... mram

1

Advertise here!!

Citeren24.04.20070 likes
het schiet niet op he nou ik zal je straks even tijd geven van half 3 tot half 12:P moet ik werken hahaha maak ik er wel nacht werk van om je bij te houden niet dat zo veel moeite kost hahahahaha
Rick
Citeren24.04.20070 likes
whahah ik lig echt in een deuk met jou en mramm whaha stelletje ongeregeld maar wel leuk whahah go for it
Citeren24.04.20070 likes
hahaha had je de onderwerp moeten lezen van goede morgen rick op de mod uitje waren wij vroeg wakker en meteen achter de pc van shirley hahaha hebben we naar elakar getypyt hahaha echt leuk
Rick
Citeren24.04.20070 likes
ja heb ik gelezen toen lag ik ook al in een deuk whahah stelletje maar ik zou hetzelfde gedaan hebben hoor whahaha is toch lachen of niet
Citeren24.04.20070 likes
ja zeker als je mram wilt leren kennen wel jah heb echt om haar gelachen niks zeggen hoor tegen mram gaat ze op me verliefd worden bah hahaha we lagen met zn alle in de woonkamer en mram zat achter de bank stiekem foto;s te maken hahahaahah maar die wilt ze niet op de site zetten pffff
Rick

Advertise here!!

Citeren24.04.20070 likes
uhmm rick ik ken mramm al he whaha ze was vrijdagavond en zaterdag overdag nog bij mij voor ze naar het chatuitje kwam whahahah lol dus kereltje ik ken haar echt wel nananannana en die fotootjes komen echt wel hihihihi weet ik zeker
Citeren24.04.20070 likes
weet ik ook wel hoor ze heeft ecchtr onwijs veel foto's gemaakt ben erg benieuwd
Rick
Citeren24.04.20070 likes
wat weet je ook wel whahah dat ze fotootjes heeft gemaakt of dat ze bij mij is geweest whahaha lol
Citeren24.04.20070 likes
uhm... de fototjes:d

hahah was het nog gezellig met mram bij jou
Rick
Citeren24.04.20070 likes
whaha tuurlijk is het altijd gezellig als wij bij elkaar zijn whahah enne je weet toch hoe mramm nu is rick dussssssssssss

1

Adverteer hier