|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hallo allemaal
bij deze wil ik het nieuwtje van klets ff door geven jaco is geen man maar vrouw en moekie is geen vrouw maar man en zij zijn verloofd
zo blijf iedereen een beetje op de hoogte he
groetjes shirley |
hallo,
ja dat is waar, shir heeft het helemaal goed
groetjes van moekie. |
Anonymous Undefined 65739 berichten hallo allemaal
we houden jullie graag op de hoogte van de klets
gister avond zijn jaco en moekie eindelijk eruit gekomen wie de getuige mogen worden moekie heeft gekozen voor eelco en shirley en jaco heeft gekozen voor dyana en angelz alleen wel een probleem eelco heeft geen net pakkie iemand nog een net pak in de aanbieding mss? graag plaatsen bij gezocht/aangeboden bij vooorbaat dank
groetjes shirley |
rinse Undefined 244 berichten Wel een beetje ziek hoor dat voordoen als een ander. In het echte leven noemen ze dat travestie. Ik vraag me alleen af of een virtuele jurk net zo lekker zit als een echte... |
pacco Undefined 538 berichten pffff, wat ingewikkeld eigenlijk, dus poppie is eigenlijk doppie en doppie is poppie? en hoe zit dat dan met ons? eigenlijk ben ik rinse? whoehahahahaha, no f***** way, dat trek ik niet!
pacco
nb en suc6 met de verloving! nu is het nog leuk |
|
beethoven Undefined 33 berichten Ik dacht dat dit allemaal een beetje serieus was op deze site.
Maar wat een vergissing. |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hartelijk gefeliciteerd Moekie en Jaco.
Hebben jullie al een bruidsmeisje ?? Bij deze bied ik mij spontaan aan.
xxx Muts |
duschi Undefined 20 berichten heyyyyyyy een nieuw koppel op kletsen !!!!!!! en waarom moet ik dat hier lezen??? foei toch he, hahaha, maarre.....gefeliciteerd dan maar he!!!
groetjes aan iedereen die dit leest.
xxx duschi |
Hallooooooooooooooo,
ja het ging bijna mis hoor!!!!!!!!!!1
maar nu is alles weer goed.
groetjes moekie. |
Anonymous Undefined 65739 berichten heyyyyyyyy
moekie en jaco gefeliciteerd met jullie verloving geniet veel van elkaar veel geluk
groetjes trucker |
|