Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

nieuwe liefde in het spel

3

Advertise here!!

Citeren17.06.20050 likes
moet je ff bellen sas !!
hahah
Citeren20.06.20050 likes
wat al die heelijke kusjes al niet los maken in de mens!! en als je bellen wilt sas.......... mobieltjes bij nathalie ophalen...

:-)

xxxx Muts
Citeren21.06.20050 likes
haahaha muts zeker nath heeft er nog een over he mag ze wel opschieten
Citeren21.06.20050 likes
Ik bied mij bij deze vrijwillig aan als zoenslachtoffer hahahahaha (virtueel dan, he!!!) en....voor de dames (mannen moet ik, met alle respect, niks van hebben, sorry, heb wel ooit een man gekust maar daar wil ik niet teveel over uitwijden hihihihihihi) die nog nooit iemand met een tongpiercing hebben gezoend, het schijnt een enerverende ervaring te zijn hahahahahahahaha

Let op, dit bovenstaande verhaal berust niet geheel op waarheid en mag door U en de Uwen, met gepaste trots, met een klein korreltje zout worden genomen, dank U hartelijk hahahahahahahaha

Jaco
Citeren27.06.20050 likes
Hahaha geniaal Jaco,ik kan niet anders zeggen.....was dat die ene keer dat je op naaldhakken liep......haha ehm......verder zeg ik niets

Dikke kus voor Jaco (virtueel) en tot snel weledelgestrenge heer

O,ja....de mobieltjes zijn vergeven......i'm sorry

Groetjes,

Nathalie
xxx

Advertise here!!

Citeren04.07.20050 likes
Voor iedereen die van mij een welgemeende virtuele kus willen hebben, graag in rijen opstellen ...... (grapje)

In ieder geval 1tje terug voor Snoop ..

xxjes Tim
Citeren06.06.20060 likes
Inmiddels bijna een jaar later Tim ;) Jaaaaaaaa ik wil wel (ook een grapje)

Ja, je moet toch wat doen in je vakantie hahahahaha

Gegroet, Jaco
Citeren06.06.20060 likes
Heyyyyy, de allombekende en zeer geliefde "Kletsen.com klok" (moet je eens heel snel achter elkaar zeggen hahaha, gaat niet) loopt een uur achter, Denre, staat 'ie nog op wintertijd mss?

Jaco
Citeren06.06.20060 likes
ff kus hoor snoop jacoooooooo dacht dat ik jou angel was puhhhh heyyyyyy mooi niet dus hahahaha
3

Adverteer hier