Citeren30.01.20100 likes
aangezien ik niet veel verstand heb kwa pc's is het lastig hehehe
Advertise here!! |
Citeren30.01.20100 likes aangezien ik niet veel verstand heb kwa pc's is het lastig hehehe |
Citeren30.01.20100 likes Het is moeilijk om te zeggen waarom bepaalde mensen niet op de chat kunnen komen, dit omdat bij iedereen een andere reden kan hebben.
Zeker als mensen weinig verstand hebben van de pc word dit lastig maar ik ga toch een paar dingen hier vermelden in de hoop dat het bij sommigen werkt. 1. controleer welke versie je van Internet Explorer gebruikt. Dit kan je als volgt doen: Open Internet Explorer en kijk rechts bovenin of je een rondje hebt met een vraagteken erin. Klik daarop en klik dan op: Over Internet Explorer. Nu moet je groot te zien krijgen welke versie je hebt zoals b.v. bij mij: Internet Explorer 8. Heb je een oudere versie als 8 ga dan hem updaten naar versie 8 (dit kan je doen via de site van microsoft, gewoon even in google typen: Internet Explorer download). 2. Schoon je hele pc op bijvoorkeur met Ccleaner (even zoeken op google en ja, ik heb het goed getypt, 2 c's) Download Ccleaner en start deze op. Vink vervolgens alles aan behalve de volgende opties: Tabblad Windows (staat bovenin naast tabblad Applicaties): Onder Internet Explorer het volgende NIET aanvinken: Geschiedenis voor Autoaanvullen Onder Geavanceerd: Wis Vrije Ruimte NIET aanvinken. De rest WEL aanvinken en hij geeft bij sommigen commentaar, gewoon mee akkoord gaan. Voor de rest alles aanvinken. Tabblad Applicaties: ALLES aanvinken. Klik vervolgens onderin op: Analyseren Als hij daarmee klaar is klik dan op: Schoonmaken Optie om je pc verder op te schonen (dus het volgende is wel goed om te doen maar niet noodzakelijk voor de chat): Ga aan de linkerkant naar Register en klik daarop. Kijk of alles is aangevinkt en zo niet, vink alles aan. Klik op Scan naar Problemen (onderin) Als hij klaar is klik dan op: Herstel geselecteerde problemen (onderin rechts). Backup hoef je niet te maken (doe ik ook nooit) en daarna: herstel alle geselecteerde fouten. Mocht iemand nog problemen hebben mail mij dan op: Naatje-Nenya@kletsen.com Groetjes, Nathalie |
Citeren30.01.20100 likes Hoihoi,
Ik heb zojuist van iemand de opmaak van de website gekregen en daar een probleem gevonden. Inmiddels is de code zo aangepast dat deze persoon weer kan chatten. Ik hoop dat andere mensen die dit probleem hadden hiermee ook geholpen zijn! Mocht je nog problemen hebben met inloggen, dan hoor ik het graag. Als gevolg van de aanpassing heb ik de WYSIWYG editor in het forum uit moeten zetten maar dat mag de pret niet drukken ![]() Groeten en we Kletsen.com, Denre |
Citeren30.01.20100 likes kan weer in de room komen ![]() |
Citeren30.01.20100 likes Hee goed zo Mram ![]() |
Advertise here!! |
Citeren30.01.20100 likes ![]() |
Citeren30.01.20100 likes heey denre.
hoe is het ? Ik vind de nieuwe omgeveing wel toppie hoor ik heb nergens problemen mee . grotjes steffan |
Citeren31.01.20100 likes Wanneer ik explorer 8 gebruik kan ik ineens veel minder,met 7 werkt alles prima ![]() |
Citeren31.01.20100 likes om ff te melden ik kwam meteen binnen zonder dat ik aanpassingen moest doen is zeker een verandering maar ziet er goed uit mvg Visser |
Citeren31.01.20100 likes hahahaha jewel had jij geen problemen ![]() ![]() |