|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten er is niemand die me echt begrijpt als ik vertel hoe ik me voel! als ik seg wat er in mij omgaat, als ik vertel waar ik mee zit!
ik heb hier een aantal lieve mensen leren kennen met wie ik goed kan praten, en met wie we elkaar kunnen steunen!
maar ook die weten niet altijd wat te zeggen, of me echt te snappen!
leg ik iets dan zo slecht uit? of werk ik mezelf tegen?
ik weet het niet... maar voel me er verschikkelijk eenzaam en alleen door!
ik weet dat ik dat niet ben, amar in sommig dingen gewoon wel en dat vind ik vreselijk...
kuss kirsten |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve Kirsten,
al wat je me vertelt over jezelf, herken ik ook in mijn eigen persoonlijkheid. dus leer ik ervan en daarvoor wil ik je bedanken.
dikke knuffel |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve lieve kirsten,
Je weet dat ik er altijd voor je ben,je mag me altijd mailen en ik zal een luisterend oor voor je te zijn.
Ik probeer je zeker altijd te begrijpen en het zet me aan het denken hoe ik jouw op zon moment zou kunnen helpen.
Meis voel je niet in de steek gelaten want je weet dat er een aantal mensen voor je zijn die je willen helpen,je weet zelf wel wie ik bedoel.
Kusss en knufff Bonnn  
|
Anonymous Undefined 65739 berichten kirsten is dit ook naar mij gericht ?
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
|
suusjuh Undefined 1233 berichten Veel steun en lieve mensen...wees blij
Maar degene die àlles voelt, ben jìj
Want èlk mens is van binnen alleen
Voelen wat de ander voelt, kan er geen èèn
Men kan luisteren, met je meeleven
Er zìjn en alle aandacht geven
Je kunt elkaar steunen
De ander tegen je aan laten leunen
Maar een ieder draagt z`n eigen eenzaamheid
Het is en blijft een feit...
Men kan wèten wat de ander bedoelt
Maar nooit, nooit vòelen wat de ander vòelt
~XXX~ Suus |
Anonymous Undefined 65739 berichten mooi gezegt suus
|
Anonymous Undefined 65739 berichten erg mooi suus, en zo gelijk heb je!!
gem mij bedanken, hahaha gekkie! dat hoeft tog niet! ik plaats enkel mijn gevoelens hier weleens das alles!
en shirley, ja aan jou heb ik ook super veel gehad dat weet je! ben ik je eeuwig dankbaar voor hoor meid!
maar het alleen blijven i sommige dingen vind i kzo moeilijk!
je moet altijd jezelf helpen, maar wat als me dat nu niet meer lukt?
kus kirsten |
suusjuh Undefined 1233 berichten Er zijn dagen waarop dat idd niet lukt Kirsten...maar òòk dagen waarop dat wel kan, houd je daaraan vast, oke?
xxx Suus |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve Kirsten,
Ik denk dat het probleem ligt in het feit, dat je de ene keer schrijft dat je het heel erg moeilijk hebt met jezelf...
Maar een aantal dagen later dat het weer super gaat...
Vervolgens schrijf je daarna weer dat je jezelf zo rot voelt.
Tja....
Mensen die achter hun pc zitten en jou stukjes lezen, krijgen daardoor niet echt een beeld bij jou.
Het betekent natuurlijk niet dat je moet stoppen met je gevoelens op te schrijven...integendeel, schrijven is voor jou je uitlaatklep en das juist goed.
Maar ik zou er niet zo mee zitten wat anderen van je denken op internet als ik jou was, je kent deze mensen toch niet in reallife.
Groet van Saffie |
|