Citeren20.09.20080 likes
waarom word er aan de naam geen kleur gegeven of je m of v bent , is veel makkelijker
Advertise here!! |
Citeren20.09.20080 likes waarom word er aan de naam geen kleur gegeven of je m of v bent , is veel makkelijker |
Citeren20.09.20080 likes waarom worden bij vrouwen de stembanden op hun 2e jaar niet verwijderd, is veel rustiger |
Citeren20.09.20080 likes ik kan me nog herrineren toen ik hier pas was het man/vrouw tekentje bij persoon stond maar als je nu van vele het profiel ziet en het verkeerde geslacht zie staan word je er ook niet veel wijzer van of je met man of vrouw te doen hebt
gr visser |
Citeren20.09.20080 likes omdat het niet uit moet maken of iemand een vrouw of een man is je praat met iemand om wie die is niet omdat ie wel of geen worst heeft ![]() |
Citeren20.09.20080 likes nou mramm
ik heb er in iederegeval geen hahaha |
Advertise here!! |
Citeren20.09.20080 likes ik wel ik heb er 2 in de vriezer liggen voor bij de boerenkool ![]() |
Citeren20.09.20080 likes gaat ook niet om wel of niet pareten met een man of vrouw maar maakt het gewoon makkelijker om steeds te hoeven antwoorden op de vraag of je m of v bent |
Citeren20.09.20080 likes hoihoi,
Op zich is het een goed idee, alleen kost dit te veel werk om te implementeren. Ik moet hiervoor namelijk apparte templates gaan maken voor mannen en vrouwen en extra functionaliteit inbouwen die voor het binnengaan van de chat eerst kijkt of het een man of vrouw is. Groeten en we Kletsen.com, Denre |
Citeren21.09.20080 likes Ow dan moet iedere chatter ff een rokje aan doen voor dat ie de room binnengaat,kan Denre er makkelijker ff onder kijken ![]() ![]() |
Citeren21.09.20080 likes ik vind het helemaal niet makkelijker door dingen te vragen als hoe oud ben je en ben je man of vrouw is vaak het ijs al gebroken voor een gesprek.
gr mram |