Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Suggesties/opmerkingen

m/v

Advertise here!!

Citeren20.09.20080 likes
waarom word er aan de naam geen kleur gegeven of je m of v bent , is veel makkelijker
Citeren20.09.20080 likes
waarom worden bij vrouwen de stembanden op hun 2e jaar niet verwijderd, is veel rustiger
Citeren20.09.20080 likes
ik kan me nog herrineren toen ik hier pas was het man/vrouw tekentje bij persoon stond maar als je nu van vele het profiel ziet en het verkeerde geslacht zie staan word je er ook niet veel wijzer van of je met man of vrouw te doen hebt

gr visser
Citeren20.09.20080 likes
omdat het niet uit moet maken of iemand een vrouw of een man is je praat met iemand om wie die is niet omdat ie wel of geen worst heeft
Citeren20.09.20080 likes
nou mramm
ik heb er in iederegeval geen
hahaha

Advertise here!!

Citeren20.09.20080 likes
ik wel ik heb er 2 in de vriezer liggen voor bij de boerenkool
Citeren20.09.20080 likes
gaat ook niet om wel of niet pareten met een man of vrouw maar maakt het gewoon makkelijker om steeds te hoeven antwoorden op de vraag of je m of v bent
Citeren20.09.20080 likes
hoihoi,

Op zich is het een goed idee, alleen kost dit te veel werk om te implementeren. Ik moet hiervoor namelijk apparte templates gaan maken voor mannen en vrouwen en extra functionaliteit inbouwen die voor het binnengaan van de chat eerst kijkt of het een man of vrouw is.

Groeten en we Kletsen.com,

Denre
Citeren21.09.20080 likes
Ow dan moet iedere chatter ff een rokje aan doen voor dat ie de room binnengaat,kan Denre er makkelijker ff onder kijken
Citeren21.09.20080 likes
ik vind het helemaal niet makkelijker door dingen te vragen als hoe oud ben je en ben je man of vrouw is vaak het ijs al gebroken voor een gesprek.

gr mram

Adverteer hier