Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Hobbies

muziek maken

Advertise here!!

Citeren04.11.20050 likes
Lieve lieve kletsvrienden

het is lang geleden dat ik hier geweest ben, maar ik heb het dan ook super druk gehad!! ik wil je in het kort der wat over vertellen.
op mn 12 jaar ben ik begonnen met liedjes te schrijven, ik schreef ze maar deed er verder niks mee. ik had er al een stuk of 10 liggen. 3 jaar geleden ben ik in een koor terecht gekomen. ik zong liederen deed optredens etc. toen ik daar en jaartje in zat, ging ik solo's zingen, duetten! van jongs af aan ben ik al bezig geweest met muziek. ik kon keybord spelen, gitaar, ik ging wel eens ff lekker drummen en zelfs dat was nog niet genoeg want er kwam ook nog viool bij en piano.
enzo ging ik van repetitie naar repetitie. de ene keer zong ik de andere keer speelde ik op een instrument.
op een gegeven moment heb ik mijn liedjes der bij gepakt. ben ik in mijn kamer gaan zitten en heb er geprobeerd om er een wijsje op te maken, wat echt geen meevaller is. ik heb het eerst met het keybord gedaan, en heb er heel wat uurtjes gezeten voor ??n nummertje.
toen ben ik ook apratuur gaan bestellen voor het openemen van dingen. ik ging zo eerst de muziek opnemen die ik speelde, later ging ik er ook mn liedje bij zingen en verbeterde ik mn foutjes. toen kwam ik er niet meer uit en ben ik hulp gaan zoeken. een jongen is mijn toen gaan helpen, heeft tips gegeven en het zo beetje bij beetje beter gemaakt! hij speelde in een band dus wist precies wat hij moest doen en hoe het moest, terwijl ik er eigenlijk nog nie veel van bakte.
eindelijk hadden we het liedje klaar. toen is het in de kast beland en heb ik er niks meer mee gedaan, tot dat ik een poosje terug (half jaar) weer die zelfde jongen tegen kwam, hij vroeg me hoe het verder was gegaan met die muziek! en hij was niet blij dat het in de kast was beland. hij zei weet je wat, ga jij dat liedje maar eens een beetje oefenen en dan kom je het bij ons in de studio ff zingen. dus ik oefenen en oefenen en toen was ut zo ver. mn eerste optreden in de studio. nauw ut was fantastische!!!!
het gevoel was super, en ik zat er lekker in.
en als je d8 dat dat alles was heb je het mooi mis!! ik ben toen verder gegaan met die jongens en nu zit ik ook al bij hun in de band en hebben ze me geholpen met mn liedjes en nu zing ik solo bij hun en doe duetten met die jongen! ik heb al verschillende kleine optredens gehad en het is helemaal geweldig. toen zeiden ze "moet je niet mee doen met idols"? jammer genoeg ken ik dat programma een beetje en heb ik het niet gedaan. ik zei: " ik ga het gewoon eens even zonder dat programma doen!" en nu worden een paar van mijn liedjes al gedraaid op cool fm. dat is het radiostation in zeeland! maar goed ik doe alles rustig aan want ben ook nog met een opleiding bezig en heb ook nog gewoon een baantje!! je kan niet alles tegelijk. misschien dat jullie me over een paar jaar wel op het podium zien staan van Top of the PoPs maar dat is nog maar ff afwachten!! hahah!!

hele dikkkke knufffels en eeen dikkkkke kusssss,

speciaal de groetjes voor Shirley!! (sorry dat het zo lang gelede is)

ps: het eerste liedje hete trouwens "your alway's in my heart"
Citeren04.11.20050 likes
heeey Mirjam
heel veel geluk en hoop dat we je toch nog eens zien op klets
groetjes marie
Citeren04.11.20050 likes
hoi mirjam
heel leuk om te horen wat je heb mee gemaakt qua muziek ik hoop idd dat ik je ooit eens zie bij top of the pops zou leuk zijn vele groetjes en knuffels terug we horen graag hoe het in de toekomst uit pakt
lieve groetjes shirley ps leuk dat je weer op kletsen.com bent geweest tot snel maar weer
Citeren05.11.20050 likes
ey at leuk segdat je in un bandje sit en dat je selfs al op de radio bent geweest!! wil je ff heel veel suc6 wensen met alles van de musiek he!!!

heb touwens vandaag mijn keyboard na paar jaar owk maar weer uns opgesogt haha, maar ik ben totaal niet jusiekaal ofsow maar ik had weer uns sin om musiek te maken hahaha!

nou jij suc6 met alles verder he!! dikke kuss kirsten!!!
Citeren23.05.20060 likes
Hey mirjam,
klasse dat je muziek maakt . mijn muziek is niet bepaald de jouwe, ik maak gabber en techno, trance ligt me niet zo. Ik heb in de planning om een techno-cd te maken, maar de concurrentie is groot in deze branche, dus je moet verdraaid goed uit de hoek komen en ook nog zo origineel mogelijk zijn, maar dat is voor mij juist een uitdaging.......hahahaha misschien hoor je nog wel eens wat van me! Maar goed ik zal maar onderaan beginnen en eerst een singletje maken. Onthoudt de naam "Dj Eppo" because it's me!

Adverteer hier