Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

mram haar laatste shift

1

Advertise here!!

Citeren26.06.20080 likes
zo als sommige al weten stop ik met hte moderator zijn op kletsen.
niet omdat ik het niet leuk vind . maar omdat ik het momenteel druk heb met zwanger zijn en me gezin. ik red het niet om ook nog moderator te zijn

maar ik kom nog wel gezellig kletsen hoor ( voor sommige een straf:tongue
Citeren26.06.20080 likes
he mram het gaat je goed :D je was een fijne collega :D

rick
Rick
Citeren26.06.20080 likes
oh mram spijtig zal je missen ook al kom je af en toe kletsen je was een heel leuke moderator.... ik begrijp het wel maar gelukkig zien we jou nog op kletsen... kunnen we nog af en toe onze kast in kruipen... jij hebt toch nog de sleutel he.... je houdt ons maar op de hoogte van je buikje he... groetjes kusssssssssss knufffffffffffffff van Katja1999 en Anniek
Citeren26.06.20080 likes
jammer mram maarjha tis niet anders
gelukkig kom je nog wel kletsen

Kussssssssssss wilma
Citeren26.06.20080 likes
lieve mrammm,

Heel erg jammer dat je gaat stoppen als modje maar ik begrijp het wel.Ik heb altijd goed met je kunnen opschieten en zal je zeker missen.Ik wens je alle goeds voor de toekomst met heel veel liefde en geluk.
Ik hoop je nog wel te spreken op kletsen,dikke kusss en knufffffffffffffff Bonnn

Advertise here!!

Citeren26.06.20080 likes
het gaat je goed bij je zwangerschap mram en en wat het zwaarst is moet het zwaarst wegen en dat is toch je zwangerschap maar we zien je nog wel op kletsen succes en sterkte kussssssss knuffffffff Visser
Citeren26.06.20080 likes
mram jammer dat je stopt alas modje het is altijd gezellig als je er dan bent maar goed we gaan je nog terug zijn als gewone chatter dus dan blijft je gezelligheid er ook bij

succes met je zwangerschap

kussssssssssssssss jeroen
Citeren26.06.20080 likes
zulle je misse mramm
ma kletsen kunnen we lekker toch
dikke kusssssssssssss
Citeren26.06.20080 likes
suces met alles mram spreek je zeker op de chat nog wel:-)
kusssieknuffie schorpie
Citeren26.06.20080 likes
jammer dat je stopt maar wel begrijpelijk

kussssssss en knuffffffff

1

Adverteer hier