Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

moppen

2

Advertise here!!

30.06.20050 likes
poezen

Drie werkloze poezen staan te kletsen :

1ste poes :
"Ik zou graag bij Stabilac werken : 's morgens melk, 's middags melk, 's avonds melk.

2de poes :
"Ik zou liever bij Whiskas werken : 's morgens Whiskas, 's middags
Whiskas en 's avonds Whiskas.

3de poes :
"Ik wil bij Jupiler werken ..."
De andere 2 poezen : "Hoezo Jupiler ?"
"Wel, 's morgens ne kater, 's middags ne kater en 's avonds ne kater.
01.07.20050 likes
het is groen en gaat op wintersport .....

een skiwi
01.07.20050 likes
Komt een man een antiekzaak binnen, vraagt hij aan de verkoper:" Hoi heb je nog wat nieuws?"
15.10.20050 likes
Zit een man in een cafe lekker te drinken, en op een gegeven moment wil hij naar huis en stapt van zijn kruk...BAM!!! valt zo van zijn kruk af, Nonde, denkt hij, toch iets teveel gehad. Dus hij besteld een paar bakken koffie en probeert het nog een keer...BAM!!! weer ligt hij op de grond. Verdorie, dan maar een schaal met bitterballen, denkt 'ie. Dus hij die hele schaal met bittterballen naar binnen gewerkt en probeert het nog eens....BAM!!!! weer ligt 'ie languit op de grond. Nou, denkt de man, dan kruip ik wel naar huis, dus hij naar huis aan het kruipen. Heel voorzichtig maakt hij zijn voordeur open en kruipt heel stil de trap op, want zijn vrouw mag het natuurlijk niet weten dat hij zo dronken is, en kruipt voorzichtig langs zijn vrouw in bed. De volgende ochtend zegt zijn vrouw Je was weer aardig dronken, niet??? Hoe weet jij dat, vraagt de man? Nou zegt zijn vrouw, de kastelein belde dat je rolstoel nog daar staat!!!

Jaco
16.10.20050 likes
Vrouw koopt kilo bananen bij de groenteman.
Groenteman stopt ze in een papieren zak.
Vrouw vraagt; groentenman, heeft U ook een plastic zak.
Nee, zegt de groeteman, wel een kunstgebit.

Advertise here!!

17.10.20050 likes
Kennen jullie het verhaal van Pats de hond ?
Eens stak een hond de straat over ; komt een auto aan.... en Pats de hond !!

Niet echt grappig... sorry !!

Dodo
2

Adverteer hier